رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان: ۳۸ میلیارد تومان بابت پایش تصویری شهر کرمان در حساب شهرداری هزینه نشده است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1509

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان: ۳۸ میلیارد تومان بابت پایش تصویری شهر کرمان در حساب شهرداری هزینه نشده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: ۳۸ میلیارد تومان بابت پایش تصویری شهر کرمان در حساب شهرداری وجود دارد که هزینه نکرده و قیمت‌ها بالاتر رفته است.

محمدرضا وحیدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با بیان اینکه درصد بودجه عمرانی کشور در اختیار استان‌ها است، اظهار داشت: درآمد استان کرمان در سال جاری ۳۲ هزار و ۶۳۴ میلیارد تومان تعیین شده که از محل مالیات تأمین می‌شود.

او با بیان اینکه ۴۳ هزار و ۴۳۸ میلیارد تومان مصارف استان کرمان در سال جاری است، گفت: این اعتبارات حدود ۱۰ روز قبل به استان ابلاغ شده است و با دستگاه‌های اجرایی استان دراین‌ارتباط جلساتی داشته‌ایم.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه تملک استانی در سال جاری حدود ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده است، افزود: استان کرمان رتبه چهارم اعتبارات تملک دارایی و رتبه هفتم دریافت اعتبارات هزینه‌ای را در کشور دارد و در اعتبارات هزینه‌ای ۳۹ درصد رشد داشته است.

او بیان‌کرد: شورای نظارتی استان کرمان متشکل از اداره کل بازرسی، دیوان محاسبات، دستگاه‌های قضایی و امنیتی و سازمان برنامه‌وبودجه تشکیل و جلساتی برای هزینه‌کرد دقیق و صحیح بودجه استان برگزار شده است.

وحیدی با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در حساب فرمانداری‌های استان کرمان برای روستاهای فاقد دهیاری وجود دارد، ادامه داد: در شورای نظارتی استان، تصمیم خوبی برای هزینه‌کرد آن گرفته شده است.

او با بیان اینکه ۱۱۸ میلیارد تومان اسناد خزانه استان کرمان است که تاکنون حدود ۵۲ میلیارد تومان آن جذب شده است، گفت: ۲ هزار و ۶۳۶ میلیارد تومان از اعتبار تمام دارایی استان در حساب دستگاه‌های اجرایی استان کرمان وجود دارد که باید تا پایان شهریورماه سال جاری هزینه شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه آب منطقه‌ای استان کرمان از جمله دستگاه‌هایی است که بیشترین اعتبار را در حساب خود دارد، افزود: ۳۸ میلیارد تومان بابت پایش تصویری شهر کرمان در حساب شهرداری وجود دارد که متأسفانه هیچ هزینه‌ای نکرده است این در حالی است که هم‌قیمت‌ها بالاتر رفته و هم اگر جذب نشود برگشت خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 4
  • امروز: 97
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,332
  • ماه: 7,485
  • سال: 24,969