مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان معرفی شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1523

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان معرفی شد

طی مراسمی حجت‌الاسلام سید احمد حسینی به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان معرفی شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن قدردانی از زحمات بهرام مسلمی مهنی، حجت‌الاسلام سید احمد حسینی را به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان معرفی کرد.

 مهدی رمضانی چابک، افزود: بحث مردمی‌سازی و محرومیت‌زدایی ۲ سرلوحه و اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در بخش مردمی‌سازی به لحاظ اعتبارات و بودجه اقدامات خوبی انجام شده است.

رمضانی چابک تصریح کرد: باید در همه شهرها و روستاها مؤسسات فرهنگی مردم نهادی را ثبت کنیم تا بتوانیم نیروهای متفکر و دغدغه‌مند را پرورش دهیم.

 او گفت: عدالت فرهنگی باید در جامعه محقق شود و همه تأکید و دغدغه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محرومیت‌زدایی است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برای فعالیت‌های فرهنگی، بخش‌های عمرانی و تقویت زیرساخت‌های جنوب کرمان بودجه خوبی اختصاص‌داده‌شده است.

 او با اشاره به اینکه بهرام مسلمی از جنس حوزه فرهنگ و رسانه است و طی ۱۸ ماه دوره خدمتش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، عملکرد خوب و قابل‌توجهی داشت و اکنون بازنشسته می‌شود، بیان‌کرد: حجت‌الاسلام سید احمد حسینی تجربه خوبی در حوزه مدیرکلی دارند و به کاستی و کمبودهای این اداره کل اشراف دارند.

 بهرام مسلمی مهنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این جلسه ضمن تشکر از همه مسئولان ادارات، هنرمندان و خبرنگاران گفت: ۱۸ ماه در خدمت مردم جنوب کرمان بودم و با رویکرد عدالت‌محوری در حوزه فرهنگ و هنر پیش رفتم و در این مدت، بیش از ۴۰۰ رویکرد فرهنگی در جنوب برگزار شد.

 او با اشاره به اینکه جنوب کرمان محروم است و زیرساخت فرهنگی از جمله: فرهنگسرا، سینما و… ندارد، افزود: در مدت خدمتم به مردم، وزارتخانه به جنوب نگاه ویژه‌ای داشت و ما با حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توانستیم رویدادهای فرهنگی خوبی برگزار کنیم.

 حجت‌الاسلام سید احمد حسینی، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در دولت دهم در مباحث فرهنگی با مشکلات و معضلاتی روبرو بودیم و این موارد هنوز هم وجود دارد و در حوزه فرهنگ هر چه‌کار انجام دهیم، کم است.

 او افزود: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقاضا داریم مثل همیشه جنوب را ویژه ببینند، چرا که ضعف‌های فرهنگی و هنری زیاد است.

 حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: در جنوب، هنرمندان بسیار توانمندی وجود دارد که در سطح کشوری و بین‌المللی خوش درخشیدند و باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 9
  • امروز: 114
  • دیروز: 249
  • هفته: 1,771
  • ماه: 7,883
  • سال: 25,624