در حمایت از صنایع کوچک به کیفیت قطعات و خدمات توجه شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1527

 در حمایت از صنایع کوچک به کیفیت قطعات و خدمات توجه شود 

حمایت از صنایع کوچک نباید صرفاً به اعتماد صنایع بزرگ خلاصه شود، بلکه باید برای ارتقا کیفیت و رعایت استانداردها در ارائه قطعات و خدمات سخت‌گیری شود. 

مهندس صدریه، رئیس سفارش‌ها مجتمع مس شهربابک در جلسه ستاد اقتصادی استان که با حضور حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، حسینی‌نژاد مدیرکل صمت استان کرمان، میجانی مدیرکل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان و جلالی سرپرست فرمانداری شهربابک در محل کارخانه بابک مس ایرانیان برگزار شد، گفت: در حمایت از صنایع کوچک نباید صرفاً به اعتماد صنایع بزرگ تأکید شود، بلکه باید به صنایع پایین‌دستی و کوچک برای ارتقا کیفیت و رعایت استانداردها در ارائه قطعات و خدمات سخت‌گیری شود.

 او افزود: مجتمع مس شهربابک به دلیل داشتن یک خط تولید واحد، در ایجاد وقفه در تولید محدودیت دارد و به همین دلیل انجام تعهدات شرکت‌ها و صنایع کوچک در ارائه قطعات در زمان کوتاه اهمیت بیشتری دارد.

 حسن‌زاده معاون امور اقتصادی استاندار نیز در جمع نمایندگان صنایع مختلف استان، بیان داشت: نیاز امروز استان در گام دوم انقلاب صنعتی، توجه به صنایع پایین‌دست، زنجیرهٔ ارزش و صنایع کوچک است.

 معاون امور اقتصادی استاندار از همسو بودن نگاه‌ها و افکار صنعتی در استان اظهار خرسندی کرد و گفت: برگزاری جلسات ماهانه ستاد اقتصادی استان در راستای هم‌افزایی و شناخت شرکت‌ها در رفع مشکلات و نیازهای صنایع استان مؤثر خواهد بود.

 او بر شناخت و معرفی خلأهای صنعتی و آموزشی استان توسط شرکت‌ها تأکید نمود و گفت: کمبودهای صنعتی را می‌توان با سوق‌دادن ظرفیت‌های استان به سمت رفع کمبودها جبران کرد و کمبود نیروی آموزش‌دیده را هم با استفاده از ظرفیت‌های دانشکده فنی، سازمان فنی و حرفه‌ای، دانشگاه علمی کاربردی و جهاد دانشگاهی برطرف نمود. حسن‌زاده در پایان با تأکید بر رفع نیازهای شرکت‌ها و صنایع بزرگ از ظرفیت‌های موجود در استان، گفت: شرکت‌های تأمین کننده نیز در مقابل باید برای افزایش کیفیت و ارتقا سطح خدمات خود تلاش کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 4
  • امروز: 56
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,966
  • ماه: 7,604
  • سال: 25,168