با حضور رییس هیات مدیره بانک کشاورزی صورت گرفت: معارفه مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1528

 با حضور رییس هیات مدیره بانک کشاورزی صورت گرفت: معارفه مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان 

گزارش |‌کاغذ وطن

سمیه خدیشی- ، مراسم تودیع و معارفه مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان با حضور رئیس هیئت‌مدیره بانک کشاورزی، معاون بازاریابی و هماهنگی امور شعب بانک کشاورزی، معاون استاندار، فرمانداران شهرهای جنوبی کرمان، امام‌جمعه شهرستان جیرفت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان و تعدادی دیگر از مسئولان همراه با جمع زیادی از کشاورزان منطقه در محل سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

 به گزارش کاغذوطن، در این مراسم رئیس هیئت‌مدیره بانک کشاورزی در سخنانی با اشاره به اینکه ارزش هر سازمان به انسان‌هایی است که در آن مشغول به کار هستند بیان کرد: چه مقامی بالاتر از مقام شهادت و چه افتخاری بالاتر از آن که ما بگوییم در بانک کشاورزی جنوب کرمان یک شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده‌ایم.

 وهب متقی‌نیا به کارنامه درخشان مدیر ستادی سابق اشاره کرد و گفت: امروز که مراسم تودیع و معارفه است و جناب آقای کلانتری به‌عنوان یک نیروی حساس به بیت‌المال در این منطقه کار می‌کرد و حتی تیم ارزیابی که از تهران به این منطقه آمد به جز نیکی و خوبی و عملکرد خوب چیزی دیگر ندیدیم.

 متقی نیا افزود: نیاز بود که بعد از حضور چند ساله ایشان در این منطقه از ظرفیت و پتانسیل وی در جایی دیگر استفاده شود و جای مباهات دارد که در استان همدان پرتوان و قوی کار را شروع کردند.

بومی‌گرایی در انتخاب مدیر ستادی

 رئیس هیئت‌مدیره بانک کشاورزی با اشاره به اینکه مدیر ستادی جید باتوجه‌به حساسیت بانک کشاورزی در انتخاب مدیران از افراد بومی منطقه است، اظهار کرد: در دیدار نوروزی که در خدمت رئیس‌جمهور بودیم استفاده از مدیران بومی مورد تأکید ایشان بود و آقای بازگیر، افراد و مسئولان محلی منطقه را به‌خوبی می‌شناسد و از این ظرفیت و توانایی وی می‌توان در جهت پیشبرد وظایف و اهداف بانک کشاورزی استفاده کرد.

 متقی نیا صندلی ریاست و این مقام را امانت الهی نامید و اشاره کرد در حد بضاعت بهترین فرد را انتخاب کردیم.

 استفاده از ظرفیت منطقه در افزایش منابع

 رئیس هیئت‌مدیره بانک کشاورزی با اشاره به اینکه شرایط موجود منابع در این منطقه در مقایسه با استان‌های هم سطح مناسب عنوان کرد و افزود: واقعیت این است، شرایط موجود منابع باتوجه‌به پتانسیل و ظرفیت موجود منطقه با ایده‌آل فاصله زیادی دارد.

 متقی‌نیا در ادامه به گردش مالی بخش کشاورزی در این منطقه اشاره و تصریح کرد: ۸۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی بخش کشاورزی این منطقه است که این ارقام وقتی کنار هم قرار می‌گیرند، نشان از ظرفیت بسیار بالای منطقه دارد و حتی در مقایسه با شمال استان که چند محصول خاص وجود دارد این منطقه از تنوع محصول و ظرفیت بالاتری برخوردار است که همه این موارد پتانسیل بالای منطقه را به وجود آورده است و نیاز است که چه مقامات و مسئولان چه کشاورزان در کنار هم دست‌به‌دست داده و منابع را تقویت کنند که افزایش منابع امکان پرداخت تسهیلات را به وجود می‌آورد، اما آمارها نشان از خروج منابع از این استان به استان‌های دیگرمی‌دهد.

 توجه ویژه به تسهیلات خرد

 وی در ادامه گفت: توجه ویژه به تسهیلات خرد ضروری است که این توجه باید با نگاه معیشتی و رفاهی در روستا همراه باشد.

 وهب متقی‌نیا با بیان اینکه بعضی از افراد با همین تسهیلات خرد بانکی امرارمعاش می‌کنند، اظهار کرد: باید در این زمینه تسهیلگری اتفاق بیفتد و ارتباطات اجتماعی و محیط قومی خاص منطقه نشان داده است که ما در این نوع تسهیلات بانکی با مشکل روبرو نمی‌شویم نسبت به افرادی که تسهیلات کلان دریافت می‌کنند خوش‌حساب‌تر هستند.

 رئیس هیئت‌مدیره بانک کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان بیان داشت: با توجه ویژه به تسهیلات خرد در قالب طرح‌های مشخصی می‌توان تولید و اشتغال ایجاد کرد و دغدغه خانواده‌ها را در امرارمعاش و فرزندآوری برطرف کرد و از مهاجرت روستاییان جلوگیری نمود.

 در پایان مراسم، وهب متقی‌نیا رئیس هیئت‌مدیره بانک کشاورزی، از زحمات سعید کلانتری در مدت خدمت خود در جنوب کرمان قدردانی کرد و ضمن قرائت و اهدای حکم اصغر بازگیر به‌عنوان مدیر ستادی جدید شعب بانک کشاورزی در جنوب کرمان معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 9
  • امروز: 80
  • دیروز: 249
  • هفته: 1,737
  • ماه: 7,849
  • سال: 25,590