ساخت و تکمیل ۳۵ مجتمع اداری و ساختمان دولتی در کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1531

 ساخت و تکمیل ۳۵ مجتمع اداری و ساختمان دولتی در کرمان

ساخت و تکمیل ۳۵ مجتمع اداری و ساختمان دولتی در شمال استان کرمان در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان قرار گرفت.

 لنگری، رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: هم اکنون ۱۸ ساختمان دولتی و مجتمع اداری در شهرستان‌های استان کرمان با اعتبار ۹۲۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده و در دست اجرا است.

او افزود: این ساختمان‌های دولتی و مجتمع‌های اداری در شهرستان‌های انار، کوهبنان، کرمان، سیرجان، نرماشیر، فهرج، ریگان، رابر، بردسیر و بافت در دست اجرا هستند.

 لنگری با تشریح پروژه‌های در دست‌ساخت، بیان کرد: مجتمع‌های اداری شهرستان رابر در زمینی با مساحت ۱۹ هزار و ۸۸ مترمربع در ساختمانی با زیر بنای ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع در مراحل پایانی کار بوده و تاکنون مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

او افزود: مجتمع اداری شهرستان انار در زمینی با مساحت ۱۶ هزار و ۴۸۵ مترمربع و در ساختمانی با زیربنای ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع در مراحل پایانی بوده و تاکنون مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

 رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان بیان کرد: همچنین مجتمع اداری شهرستان نرماشیر در زمینی با مساحت ۱۰ هزار و ۱۴ مترمربع و در ساختمانی با زیر بنای ۱ هزار و ۳۶۹ مترمربع در مراحل پایانی بوده و تاکنون مبلغ ۶۲ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است

 او افزود: مجتمع‌های اداری شهرستان‌های فهرج و ریگان با اعتبار ۱۴۴ میلیارد ریال در حال ساخت هستند که امید داریم باتوجه‌به اعتبار مناسب در سال‌های بعد این پروژه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند.

 لنگری بیان کرد: پروژه بزرگ مصلی شهر کرمان با زیربنای بالغ بر ۹ هزار مترمربع در حال اجرا است و در امسال بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به این پروژه تخصیص‌داده‌شده است که با همت مسئولان استانی و تخصیص اعتبار لازم امید داریم تا سال بعد به بهره‌برداری برسد.

 او افزود: همچنین ساختمان اداری شهرستان بردسیر با زیربنای ۳۵۰ مترمربع و با تخصیص ۲۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ در حال تکمیل است که امید داریم در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :