معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان مطرح کرد: برای مراکز درمانی کمبود ساختمان داریم

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1539

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان مطرح کرد: برای مراکز درمانی کمبود ساختمان داریم

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان گفت: تجهیزات، نیروی متخصص و فوق‌تخصص در استان کرمان داریم، اما ساختمان برای مراکز درمانی جدید نداریم که از خیران و صنایع می‌خواهیم در این زمینه ما را یاری کنند.

بیژن احمدی اظهار کرد: تجهیزات، نیروی فوق‌تخصص و متخصص در استان کرمان داریم، اما ساختمان کافی برای مراکز درمانی نداریم و از خیران می‌خواهیم پای کار بیایند و به ما در تامین ساختمان‌های مورد نیاز کمک کنند.

واو با اشاره به اینکه بودجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تکمیل زیرساخت‌های درمانی و خدمات‌رسانی محدود است و ۶۴ دانشگاه علوم پزشکی در کشور داریم، ابراز داشت: برای بحث تجهیزات و ساختمان‌های مورد نیاز برای مراکز درمانی، چاره‌ای نداریم به غیر از اینکه به‌سمت صنایع و معادن و خیران برویم.

احمدی با اشاره به اینکه کرمان قطب درمان منطقه ۸ کشوری‌ست و ۸ دانشگاه و دانشکده علوم‌پزشکی در استان داریم، خاطرنشان کرد: اکثر امکانات تشخیصی و درمانی را در استان کرمان داریم.

 

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان عنوان کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان جزو دانشگاه‌های تیپ یک کشور است و نقص‌هایی در تجهیزات و ساختارها هست که تلاش می‌کنیم این مشکلات را برطرف کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :