فرماندار عنبرآباد مطرح کرد: عنبرآباد شعبه مستقل تامین اجتماعی ندارد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1536

 

فرماندار عنبرآباد مطرح کرد: عنبرآباد شعبه مستقل تامین اجتماعی ندارد 

فرماندار عنبرآباد گفت : شهرستان عنبرآباد با داشتن قریب ۱۰۰ هزار نفر جمعیت از داشتن شعبه مستقل تامین اجتماعی محروم است.

یزدان افشاری پور، فرماندار عنبرآباد گفت: شهرستان عنبرآباد واقع در جنوب استان کرمان و با داشتن قریب ۱۰۰ هزار نفر جمعیت از داشتن شعبه مستقل تامین اجتماعی محروم است.
یزدان افشاری‌‌پور افزود: شهرستان عنبرآباد دارای جمعیت قابل توجهی است که دارای بیمه تامین اجتماعی هستند و بیمه پرداز این نهاد هستند، اما متاسفانه این شهرستان علیرغم ضرورت‌های موجود از داشتن اداره و یا شعبه مستقل تامین اجتماعی  محروم است.
افشاری‌‌پور با بیان اینکه در حال حاضر امور مربوط به مسائل تامین اجتماعی این شهرستان، توسط یک شعبه اقماری که زیر نظر شهرستان جیرفت است انجام می‌شود، اظهار داشت: ضرورت دارد تا در جهت تسهیل در خدمت رسانی بهتر و  مطلوب‌تر به مردم، اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، نسبت به تاسیس و راه‌اندازی یک شعبه مستقل تامین اجتماعی در شهرستان عنبرآباد اقدام نماید.
فرماندار عنبرآباد با اشاره به اینکه برخی بخش‌ها و شهر‌هایی که حتی کمتر از این شهرستان، بیمه پرداز تامین اجتماعی دارند، دارای شعبه مستقل هستند، اما عنبرآباد که یک شهرستان است، همچنان سالهاست که از داشتن شعبه مستقل محروم است، افزود: تقویت و افزایش تعداد نیروی انسانی این نهاد در این شهرستان در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم، یک ضرورت است.

 لازم به توضیح است که در دیدار دکتر اعظمی نماینده  مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با  مدیر کل تامین اجتماعی استان مطرح شد که  شهرستان جیرفت با وجود ۸۴ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی این آمار در مقایسه با نرم کشوری بیمه شدگان در کشور  که بالای ۵۰درصد و در استان کرمان ۴۸درصد است در شهرستان جیرفت ۱۹درصد را نشان میدهد که بسیار پایین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 9
  • امروز: 136
  • دیروز: 346
  • هفته: 1,614
  • ماه: 8,009
  • سال: 26,875