اجرای طرح ویژه پلیس برای بازگشایی مدارس در استان کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1557

اجرای طرح ویژه پلیس برای بازگشایی مدارس در استان کرمان
رئیس پلیس راهور استان کرمان از اجرای طرح ویژه پلیس برای بازگشایی مدارس و اعمال محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی در معابر درون‌شهری اطراف مدارس خبر داد.
سرهنگ اسماعیل خوشوقت با اشاره به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید قرار داریم، اظهار داشت: پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان در راستای بازگشایی مدارس در تمام شهرهای استان، تمهیداتی را اندیشیده و محدودیت‌هایی را اجرایی و اعمال خواهد کرد.
او با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با آموزش‌وپرورش و شهرداری در راستای بازگشایی مدارس، بیان کرد: پلیس با تمام توان و ظرفیتی که دارد رسماً از روز شنبه اول مهرماه محدودیت‌هایی را در سطح معابر درون‌شهری اطراف مدارسی که نیاز به پوشش ترافیکی دارند اعمال کرده و تمهیدات ترافیکی لازم اندیشیده خواهد شد.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه با همکاری و همفکری انجام شده امسال سرویس مدارس به عهده سازمان حمل‌ونقل و مسافر شهرداری کرمان است، گفت: تأکید و توصیه پلیس بر این است که برای جابه‌جایی دانش‌آموزان از خودروهایی استفاده شود که از نظر فنی و ظاهر استانداردهای لازم را داشته باشد و حتماً بر اساس وضعیتی که برای آن پیش‌بینی شده از این خودروها استفاده شود.
او با تأکید بر اینکه سرویس‌های مدارس هنگام توقف جلوی مدارس باعث سد معبر و ایجاد گره ترافیکی نشوند، افزود: متولیان مدارس نیز در جهت انضباط ترافیکی و مسئولیت اجتماعی که به عهده دارند، حتماً به پلیس کمک کنند.
خوشوقت با بیان اینکه معمولاً در هفته اول آغاز مدارس ناهماهنگی‌هایی را در سرویس مدارس شاهد هستیم، ادامه داد: والدینی که از خودروهای شخصی برای جابه‌جایی و انتقال دانش‌آموزان به مدارس استفاده می‌کنند نیز برای پیاده و سوارکردن فرزندان در جایی توقف کنند که مشکلاتی چون راه‌بندان و گره ترافیکی برای دیگران ایجاد نشود.
او با اشاره به اینکه در جلساتی که با مسئولان مدارس داریم، این نکات مرتب و مکرر به مسئولان مدارس گفته شده، گفت: پلیس از تمام توان و ظرفیت خود را در طرح بازگشایی مدارس استفاده خواهد کرد تا والدین بتوانند دانش‌آموزان خود را با خیال راحت به مدارس بفرستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 20
  • امروز: 156
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,391
  • ماه: 7,544
  • سال: 25,028