فراخوان جشن مهر سینما در جنوب کرمان منتشر شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1558

فراخوان جشن مهر سینما در جنوب کرمان منتشر شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از انتشار فراخوان دومین ویژه‌برنامه استانی جشن مهر سینمای ایران در جنوب کرمان (معرفی بهترین‌های سینما) خبر داد و از تمامی سینماگران جنوب کرمان خواست سوابق فعالیت‌های سینمایی خود را به دبیرخانه آن ارسال کنند.
حجت‌الاسلام سید احمد حسینی اظهارکرد: ویژه‌برنامه مهر سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینما و باهدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم برگزار می‌شود.
او ادامه داد: سازمان امور سینمایی و سمعی بصری با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دومین ویژه‌برنامه استانی مهر سینمای ایران در جنوب کرمان را برگزار می‌کند.
حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه سازمان سینمایی تلاش می‌کند ضمن تکریم سینماگران پیش‌کسوت با ایجاد فضای رقابتی در مهرماه، بهترین‌های سینمای ایران در رشته‌های مختلف را در سراسر کشور شناسایی، تجلیل کند و مورد حمایت قرار دهد، افزود: از تمامی سینماگران جنوب کرمان دعوت می‌شود سوابق فعالیت‌های سینمایی خود از جمله نسخه باکیفیت فیلم، گواهی حضور در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی و جوایز کسب شده، قرارداد به همراه پروانه ساخت، پوستر و مواردی ازاین‌دست را به دبیرخانه جشن مهر سینمای ایران تحویل دهند.
او ادامه داد: داوران جشن مهر سینمای ایران در بخش‌های تهیه‌کنندگی، کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی و دستاوردهای فنی، هنری و پژوهش سینمایی و در قالب داستانی، مستند و انیمیشن به‌صورت فیلم بلند و کوتاه بهترین‌های استان را انتخاب و معرفی خواهد کرد.
حجت‌الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه آثاری مورد داوری قرار می‌گیرند که از فروردین‌ماه ۱۴۰۰ تا شهریورماه ۱۴۰۲ تولید شده باشند، اضافه کرد: همچنین آثاری که در اولین جشن مهر سینمای ایران در سال ۱۴۰۱ شرکت کرده‌اند، امکان شرکت در این دوره را ندارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مهلت تحویل آثار را پنج مهرماه امسال دانست و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی جیرفت میدان انقلاب، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان معاونت امور هنری و سینمایی تحویل دهند.
او با بیان اینکه اختتامیه در ۹ مهرماه ۱۴۰۲ در محل سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار می‌شود افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره تماس: ۰۳۴۴۳۳۱۸۱۱۶ داخلی ۱۲۳ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 12
  • امروز: 20
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,599
  • ماه: 7,853
  • سال: 25,707