نماینده رفسنجان در مجلس: عدم همکاری شرکت‌های هواپیمایی، پروازهای فرودگاه رفسنجان را راکد کرده است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1571

نماینده رفسنجان در مجلس: عدم همکاری شرکت‌های هواپیمایی، پروازهای فرودگاه رفسنجان را راکد کرده است
نماینده رفسنجان و انار در مجلس گفت: علی‌رغم پیگیری‌هایی که انجام دادیم و ده‌ها جلسه با مسئولان شرکت‌های مختلف هواپیمایی برگزار کردیم، هنوز پروازهای فرودگاه رفسنجان ساماندهی نشده و متأسفانه این ظرفیت بزرگ بلااستفاده مانده است.
حجت‌الاسلام حسین جلالی امروز ۲۵ مهرماه با اشاره به برگزاری ده‌ها جلسه برای نظم‌بخشی و افزایش پروازها از فرودگاه رفسنجان با شرکت‌های هواپیمایی مختلف، اظهار کرد: با از رده خارج‌شدن هواپیماهای برجامی ایران‌ایر که قرار بود با فرودگاه رفسنجان همکاری داشته باشند، پروازهای رفسنجان هم متأثر از این مسئله تعطیل شد.
او با اشاره به دعوت از مدیر هواپیمایی کشور در ۲۲ بهمن سال گذشته به رفسنجان گفت: قرار بود از عید نوروز پروازها از فرودگاه رفسنجان افزایش پیدا کند که محقق نشد و هواپیمایی ماهان قول قطعی برای شهریور داد؛ اما هنوز به نتیجه نرسیده است.
نماینده رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به افزایش قیمت پروازها گفت: این موضوع سبب کاهش پروازها در کشور شده است.
او فرودگاه رفسنجان را یک ظرفیت دانست که هزینه‌های زیادی برای آن صرف شده و نیروهای زیادی در آنجا مشغول به کار هستند و تصریح کرد: در سه سال گذشته موفق شدیم اعتبارات زیادی برای فرودگاه جذب کنیم، سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان و امسال هم موفق شدیم ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به‌منظور تکمیل تجهیزات فرودگاه جذب کنیم؛ بنابراین اگر از این فرودگاه استفاده نشود، مستهلک شده و هزینه‌هایی که صرف شده هدر خواهد رفت.
او خواستار پیگیری مسئولان برای ازسرگیری پروازها از فرودگاه رفسنجان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 18
  • امروز: 16
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,685
  • ماه: 7,599
  • سال: 25,277