امام‌جمعه کرمان: سیلی محکم بر رژیم صهیونیستی نواخته خواهد شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1670

امام‌جمعه کرمان: سیلی محکم بر رژیم صهیونیستی نواخته خواهد شد
نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمان گفت: سیلی محکم و نابودکننده جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی نواخته خواهد شد و در این زمینه جبهه مقاومت باقدرت مضاعف تمامی امکانات خود را علیه دشمن به کار خواهد گرفت تا در آینده نزدیک شاهد اضمحلال و نابودی این رژیم باشیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های آخرین نمازجمعه ماه مبارک رمضان در کرمان در محل مصلای این شهر افزود: شاهد حرکت‌های مذبوحانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در جای‌جای جهان اسلام هستیم.
او اظهار داشت: خلاف کنوانسیون‌ها و قوانین بین‌الملل، کنسولگری ایران را هدف قرار دادند و شهدای عزیز و مخلصی در این جنایت پرگشودند؛ هیچ زمان تصویری از این شهدا را در رسانه‌ها نمی‌دیدیم؛ زیرا آنان مشی شهید سلیمانی را دنبال می‌کردند.
او با اشاره به اینکه دست رژیم صهیونیستی را در اتفاقات جنوب شرق کشور نیز می‌بینیم بیان کرد: شهدایی را برای دفاع از امنیت کشور تقدیم کردیم؛ لذا هم‌پیمانی خود را با مردم فلسطین اعلام می‌کنیم.
او با اشاره به‌روز ملی فناوری هسته‌ای و قطع رابطه با آمریکا گفت: از اینکه ارتباط ما قطع شد ناراحتی و نگرانی نداریم.
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه قطع این ارتباط باعث شد روی پای خود بایستیم و توان داخلی کشور فعال شود اظهارداشت: دانشمندان جوان ما با نوآوری و خلاقیت کشور را در این حوزه در ردیف ۱۰ کشور برتر دنیا قرار دادند؛ لذا باید به مردم و دانشمندان ایرانی تبریک گفت.
مسئولان به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل کنند
او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به‌ضرورت توجه به عفاف و حجاب با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان و کارگزاران نظام عنوان کرد: می‌طلبد آنان که مسئولیتی دارند، به مسئولیت شرعی و قانونی خود در این حوزه عمل کنند.
امام‌جمعه کرمان افزود: مردم فهیم ایران نیز در کنار مسئولان این توطئه بزرگ دشمن را خنثی و آنان را مأیوس کنند.
او ادامه داد: در حوزه عفاف و حجاب تصمیم‌های مناسبی در استان کرمان گرفته شده و ثمرات آن را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که امیدواریم نقشه استعماری دشمن علیه حجاب و عفاف خنثی شود و کشور ما به‌عنوان پرچمدار مهدویت تا انقلاب جهانی، پرچم را به دست آن حضرت بسپارد.
روز قدس امسال متفاوت بود
او اضافه کرد: شما مردم و نمازگزاران در روز قدس متفاوتی حضور یافتید و حضور آگاهانه و تکلیف محور مردم در این روز جای قدردانی دارد؛ تمامی کسانی که در راهپیمایی روز قدس امسال حضور داشتند، شاهد تفاوت کمی و کیفی در این راهپیمایی هستند.
او با بیان اینکه شاهد ۲ اتفاق مهم تلخ‌وشیرین در صحنه بین‌المللی هستیم یادآورشد: اتفاق تلخ این است کودکان و زنان بی‌گناه غزه هر روز به خاک‌وخون کشیده می‌شوند و متجاوز از ۱۰۰هزار کشته و مجروح طی ۶ماه در ناجوانمردانه‌ترین نوع جنگ اتفاق افتاده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان افزود: ریختن حجم وسیع بمب‌ها بر سر زنان و کودکان بی‌دفاع در زندان غزه را مشاهده می‌کنیم، درحالی‌که تمامی دوربین‌ها و همه مجامع حقوقی مدعی دفاع از حقوق بین‌الملل شاهد آن هستند و تمامی کشورهایی که صدای دفاع از حقوق بشر آنان، گوش فلک را کر می‌کرد، سکوت کرده‌اند و کاری نمی‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 28
  • امروز: 50
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,629
  • ماه: 7,883
  • سال: 25,737