امام‌جمعه جیرفت: بیداری مردم جهان مقدمه نظم جدید جهانی است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1575

امام‌جمعه جیرفت: بیداری مردم جهان مقدمه نظم جدید جهانی است
امام‌جمعه جیرفت گفت: بیداری مردم جهان که این روزها شاهد آن هستیم مقدمه‌ای است تا در آینده شاهد تغییراتی در نظم کنونی جهان باشیم و قدرت، سلطه و نفوذ آمریکا در جهان کاسته خواهد شد.
حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نمازجمعه جیرفت اظهار کرد: با اینکه دولت‌های غربی با اسرائیل هماهنگ هستند؛ اما راهپیمایی‌ها در حمایت از فلسطین نشان داد مردم جهان امروز بیدار شده‌اند.
او افزود: تبلیغات سوء علیه نیروهای مقاومت و حماس نتیجه‌ای نداشته است و این خبر از آینده جدیدی می‌دهد که هیمنه و ابهت آمریکا نابود می‌شود و فلسطینی آزاد شکل خواهد گرفت.
حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: نبرد مردم فلسطین و گروه‌های جهادی با همراهی جبهه مقاومت در لبنان، عراق، یمن و سوریه همراه بوده است.
او تأکید کرد: عملیات مقاومت فلسطین دفاعی مشروع و منطبق با قوانین بین‌المللی است و آنها با کسانی که سال‌ها خاکشان را اشغال و آنها را از سرزمین خودشان بیرون کردند مبارزه می‌کنند.
امام‌جمعه جیرفت اضافه کرد: آمریکا و غرب از این نبرد هراس دارند و می‌دانند شرایط این مولود نامشروع آنها دیگر قابل‌ترمیم نیست.
او گفت: نبرد مهم و ارزشمند طوفان الاقصی آن‌قدر مهم و حیرت‌آور است و برای صهیونیست‌ها سنگین بوده که رهبران غرب مرتب در حال سفر به سرزمین‌های اشغالی هستند و اتاق فکر تشکیل داده‌اند؛ عملاً آمریکا و غرب حمله به غزه و فلسطین را مدیریت می‌کنند.
حجت‌الاسلام تارم بیان کرد: عمق تخریب علیه رژیم صهیونیستی را هنوز رسانه‌ای نکرده‌اند؛ اما سیاستمداران می‌دانند چه مصیبتی بر سر این غاصبان آمده است.
او افزود: مهاجرت معکوس شروع شده و تا دیروز یک میلیون نفر یعنی حدود یک‌هشتم جمعیت از سرزمین‌های اشغالی خارج شده‌اند.
امام‌جمعه جیرفت یادآور شد: اقتصاد اسرائیل ضربه مهلکی خورده و اداره امور اقتصادی، اجتماعی و سیاسی از دست آنها خارج شده است.
او اضافه کرد: دستاوردهای عظیم طوفان الاقصی در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی باید بیشتر تحلیل شود و در گفتمان تحلیلگران سیاسی قرار گیرد.
حجت‌الاسلام تارم تأکید کرد: جنایت‌هایی که صورت‌گرفته و خون‌هایی که از مظلومان، کودکان و زنان ریخته شده بی‌پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مقاومت و خداوند انتقام سخت و شدیدی در زمان لازم خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :