صیانت و اشتغال پس از درمان اعتیاد، مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1341

صیانت و اشتغال پس از درمان اعتیاد، مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن

صیانت و اشتغال پس از درمان اعتیاد، مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن است که در رفسنجان می‌توان از مجتمع مس سرچشمه کمک گرفت.

احمد دهقانی در حاشیه جلسه مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان.های رفسنجان و انار گفت: تلاش در کنترل نگرش افراد برای رغبت نداشتن مصرف مواد مخدر مهم است و این مسئله نگرشی، مبنای رفتار است و اگر این رفتار کنترل نشود، نگران کننده و موجب بروز مصرف مواد می‌شود.

او افزود: چالش‌ها و مسائل در موضوع مواد مخدر دو شهرستان رفسنجان و انار بررسی شد و در این دو شهرستان تلاش در نگرش و کنترل نگرش افراد برای رغبت نداشتن مصرف مواد مخدر به کار می‌رود.

دهقانی بیان کرد: این مسئله نگرشی مبنای رفتار است و اگر این رفتار کنترل نشود، نگران.کننده و موجب بروز مصرف مواد می‌شود.

او تصریح‌کرد: دستگاه‌ها بهتر است برنامه‌هایی را در بستر آموزش‌های موثر و شیوه‌های جدید برای توسعه آموزش‌های فرزندپروری و آموزش مهارت زندگی داشته باشند که زیربنای همه این موارد توجه به بهداشت روان است و اثربخشی کار را بالا می‌برد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان کرمان افزود: همچنین صیانت و اشتغال پس از درمان اعتیاد، مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن است که در رفسنجان، می‌توان از مجتمع مس سرچشمه کمک گرفت.

او تصریح‌کرد: توجه به حوزه اوقات فراغت یکی از ارکان مهم است که اگر اتفاق نیفتد ممکن است فرد را به ورطه نابودی در منجلاب‌های مواد‌مخدر من جمله سیگار، الکل و قلیان بکشاند.

دهقانی بیان‌کرد: مقرر شد مراکز عرضه قلیان در رفسنجان و انار کنترل شوند و این کار از سوی دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 54
  • دیروز: 92
  • هفته: 1,289
  • ماه: 4,799
  • سال: 17,538