معاون رئیس قوه قضائیه در شهربابک: حمایت از فعالان اقتصادی و صنعتگران جزو شاخص‌های اصلی قوه قضائیه است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1582

معاون رئیس قوه قضائیه در شهربابک: حمایت از فعالان اقتصادی و صنعتگران جزو شاخص‌های اصلی قوه قضائیه است
نماینده ریاست قوه قضائیه کشور در جلسه ‌ای که با حضور مسئولین شهرستان و مجتمع مس در محل کارخانه ذوب خاتون آباد برگزار شد ضمن اعلام حمایت قوه قضائیه از فعالان اقتصادی و صنعتگران، اظهارداشت: با توجه به شعار امسال و تاکید به رفع موانع تولید در حمایت تولیدکنندگان از تعطیلی واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات مالی و بدهکاری جلوگیری شده است.
او با بیان اینکه نباید به بهانه تولید و ایجاد اشتغال شاهد خروج ارز از کشور و به خطر افتادن سلامت محیط زیست و بومیان منطقه باشیم،با بیان رضایت از کنترل وضعیت آلایندگی معادن در شهرستان‌شهربابک در مقایسه با گزارشات سالهای گذشته، نسبت به رفع کامل خطرات محیط‌زیستی با تدبیر مسئولین مجتمع مس شهربابک اظهار امیدواری کرد.
مهندس محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک با اشاره به طرح‌های توسعه این مجتمع گفت: تا پایان سال ۱۴۰۴ تولید کنسانتره معادن شهربابک به ۸۰۰ هزار تن در سال افزایش خواهد یافت و ظرفیت اشتغال به طور مستقیم برای ۲۰۰۰ نفر و به طور غیر مستقیم برای ۷۰۰۰ نفر ایجاد خواهد شد.
او با اشاره به معضل قطعی برق و گاز مجتمع، از سرمایه‌گذاری این مجتمع در راستای تولیدبرق از طریق نیروگاه‌های خورشیدی و بادی در شهرستان خبرداد که در مجموع ظرفیت تولید ۳۵۰ مگاوات برق را برای مصارف صنعتی دارا خواهند بود.
مهندس حسین محمودی در پایان با اشاره به طرح‌های توسعه شهرستان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی،ساخت ورزشگاه ۱۰ هزار نفری، بیمارستان ۱۵۰ تخت‌خوابی و آغاز ساخت اولین هتل پنج ستاره شهرستان را از طرح‌های در حال انجام در این حوزه نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 33
  • امروز: 61
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,640
  • ماه: 7,894
  • سال: 25,748