افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ قرار گرفته چه‌کار کنند؟

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1552

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ قرار گرفته چه‌کار کنند؟
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: از همه افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ قرار گرفته درخواست داریم، به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سطح استان مراجعه کنند.
سید باقر نورالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: اجرای طرح کدینگ کارت‌های سوخت با موفقیت در استان انجام شده است.
او افزود: با اجرای طرح کدینگ کارت‌های سوخت، برای تعداد کمی از همه استان‌ها و افرادی که از استان‌های دیگر در استان کرمان ساکن هستند، مشکلاتی ایجاد شد و بابت این مشکلات از همه این افراد عذرخواهی می‌کنیم.
نورالدینی بیان کرد: به دلیل حجم زیاد کارت‌های سوخت یک تعداد محدودی از این کارت‌ها، خارج از طرح قرار گرفته‌اند و ما برای اینکه مشکل این افراد را حل کنیم، تعدادی جایگاه بنزین در سطح استان خارج از طرح کدینگ قرار دادیم تا مشکل این افراد فعلاً رفع شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان افزود: از همه افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ قرار گرفته درخواست داریم، به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سطح استان مراجعه کنند.
او تصریح کرد: افرادی که در شهر کرمان زندگی می‌کنند و کارت سوخت آنها مشکل دارد باید به خیابان شهید صدوقی (انبار نفت قدیم) شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمان مراجعه و بعد از ارائه مدارک، کارت سوخت خود را در سامانه ثبت کنند و ظرف کمتر از یک هفته نام این افراد وارد سامانه طرح کدینگ شده و مشکل کارت سوخت آنها رفع می‌شود.
نورالدینی گفت: اگر افرادی طی ۱۵ روز گذشته به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سراسر استان برای قرارگرفتن در طرح کدینگ کارت سوخت خودرو خود مراجعه و ثبت‌نام کرده‌اند، اما هنوز در فهرست قرار نگرفته‌اند، دوباره به نواحی شرکت نفت مراجعه و فقط اعلام کنند که هنوز در طرح قرار نگرفته‌اند و نیاز به ثبت‌نام جدید ندارند.
او عنوان کرد: برخی از کارت‌های سوخت در کدینگ استان‌های دیگر هم قرار دارند و باید با همکاری خود این افراد از کدینگ سایر استان‌ها خارج و وارد کدینگ استان کرمان شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 93
  • امروز: 53
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,478
  • ماه: 7,262
  • سال: 24,654