آخرین آمارهای عرضه گوشت قرمز در کشور نشان می‌دهد؛ عرضه گوشت قرمز در قعر دو ساله

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1607

آخرین آمارهای عرضه گوشت قرمز در کشور نشان می‌دهد؛ عرضه گوشت قرمز در قعر دو ساله
آخرین آمارهای عرضه گوشت قرمز در کشور نشان می‌دهد عرضه گوشت از آذر ۱۳۹۹ تا آبان سال جاری در پایین‌ترین سطح قرار گرفته است. مرکز آمار ایران در آخرین گزارشی که از عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های کشور منتشر کرده است اعلام کرد عرضه گوشت قرمز در آبان ماه سال جاری نسبت به مهر ماه کاهش یافته است.
همچنین بررسی روند عرضه گوشت قرمز نشان می‌دهد عرضه این گوشت در ماه آبان سال ۱۴۰۲ در مقایسه با ماه آبان سال ۱۴۰۱ با کاهش مواجه شده است.
آمارها نشان می‌دهد عرضه گوشت قرمز در کشور در پایین‌ترین سطح از آذر ماه سال ۹۹ تا آبان سال جاری قرار گرفته است. به بیان دیگر عرضه گوشت قرمز کشور در کمترین میزان خود در ۳۵ ماه گذشته بوده است.
بر اساس آخرین گزارش مرکز آمار، عرضه گوشت قرمز کشور در آبان‌ماه سال جاری به ۳۷ هزار و ۱۴۷ تن رسیده است که این عدد نسبت به آبان ماه سال گذشته ۳۰ درصد کاهش را تجربه کرده است.
بررسی‌ها حاکی از آن است که عرضه ماهانه گوشت قرمز کشور نیز کاهش یافته است. به طوریکه در مهر ماه سال جاری عرضه گوشت قرمز ۳۸ هزار و ۸۰۰ تن بوده که با کاهش به ۳۷ هزار و ۱۴۷ تن در آبان ماه امسال رسیده است.
بررسی روند عرضه گوشت بیان می‌کند میزان گوشت قرمز در کشور از آذر ۹۹ تا آبان ۱۴۰۲ در پایین ترین سطح خود قرار گرفته است که انتظار می‌رود کاهش شدید عرضه این محصول اثری افزایشی بر قیمت آن بگذارد. با این حال روند هزینه تولید و سایر عوامل نیز می تواند در تعیین قیمت اثرگذار باشد.
به گزارش اکوایران،مهمترین انواع گوشت قرمز در کشور گوشت گوسفندی و گوشت گاوی است. عرضه گوشت گوسفندی در کشتارگاه‌های کشور از ۲۳ هزار و ۵۲۷ تن در آبان سال گذشته به ۱۳ هزار و ۸۰۰ تن در آبان ماه امسال کاهش یافته است. به عبارتی در یک سال منتهی به آبان امسال ۴۱ درصد از عرضه این گوشت کاهش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :