مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان: تلاش داریم، مردم جنوب کرمان صاحب خانه‌ ویلایی شوند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1615

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان: تلاش داریم، مردم جنوب کرمان صاحب خانه‌ ویلایی شوند
مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در جلسه ای که با حضور شهرداران شهرهای جنوب کرمان برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاشهای شورای شهر و شهرداران از تلاش این اداره کل برای تامین زمین مورد نیاز مردم برای ساخت خانه ویلایی خبر داد.
ابراهیم امیری ضمن قدردانی از زحمات شهرداران گفت: هم افزایی همکاری‌ها بین ما و شهرداری‌ها می‌تواند در امر خدمات بهتر به مردم موثر باشد و تلاش ما بر این است که با همکاری شما در منطقه جنوب کرمان مردم به صورت ویلایی صاحب خانه شوند.
او ضمن برشمردن زیرساختها و زیربناهای شهری اظهار داشت: شهرداری‌ها در بحث جانمایی، تسطیح اراضی و حتی واگذاری زمین می‌توانند کمک کننده باشند و طرح نهضت ملی مسکن با حضورآنها آسانتر به بهره‌برداری خواهد رسید و مردم راحت‌تر صاحب‌خانه خواهند شد.
امیری با بیان این مطلب که دو بحث اتحاد و دسترسی به آبهای آزاد برای منطقه ما مهم است، افزود: ما با الحاق یا ارتباط با جاسک و حوزه چابهار که به شدت پیگیر آن هستیم می‌توانیم از بن بست خارج شویم و این مهم به توسعه اقتصادی و اشتغال برای جوانان ما کمک خواهد کرد.
او گفت: در بحث تولید مسکن در جنوب کرمان تقریبا برای ۵۰ هزار نفر کارهای اصولی آن انجام شده که وظیفه‌ی همه ما است که این موضوع را ساماندهی کنیم به طوری که مردم منطقه به ویژه جوانان از نعمت خانه‌دار شدن در رنج نباشند.
او با بیان این که جلسات ستاد بازآفرینی شهرستانها باید ماهانه برگزار شود، ادامه داد : در حوزه بازآفرینی شهری یک‌سری بسته‌های تشویقی است که شهرداری‌ها می‌توانند در جهت رفاه مردم استفاده کنند. یا با کار کارشناسی، استاندارد مسکن را به متوسط محله‌های برخوردار شهری برسانیم و بنای ناپایدار در شهرهای ما کاهش پیدا کند.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در پایان با تشریح مشوق‌های درنظرگرفته شده برای نوسازی بافت‌های فرسوده تاکیدکرد: شهرداری‌ها با بارگذاری اسناد صادر شده در سامانه ستاد می‌توانند از مشوق‌های شرکت بازآفرینی ایران استفاده کنند.
در این جلسه شهرداران ۸ شهر جنوب کرمان ضمن تشکر از همکاری اداره کل راه و شهرسازی به ارائه‌ی نظرات و راهکارهای خود زمینه خدمات شهری به ویژه حوزه باز آفرینی شهری پایدار پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 11
  • امروز: 6
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,916
  • ماه: 7,554
  • سال: 25,118