نهضت ملی خدمت مؤمنانه و محرومیت‌زدایی از جوار مزار شهید سلیمانی کلید خورد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1619

نهضت ملی خدمت مؤمنانه و محرومیت‌زدایی از جوار مزار شهید سلیمانی کلید خورد
نهضت خدمت مؤمنانه و محرومیت‌زدایی کشور با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و جمعی از مسئولان کشوری، لشکری و استانی از جوار تربت مطهر سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی آغاز شد.
به گزارش ایرنا، آغاز اجرایی این نهضت مؤمنانه هم‌زمان با نخستین روز هفته مقاومت در کرمان در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها آغاز بوده است.
در قالب این برنامه توزیع ۳۴۵ هزار بسته معیشتی، اجرای ۲ هزار و ۱۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی عمرانی و زیرساختی عمرانی در توافق با دولت، آزادی بیش از ۴۳۰ نفر از زندانیان نیازمند با نیت حاج‌قاسم و اهدای هشت هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در سراسر کشور طی هفته مقاومت آغاز می‌شود.
نخستین روز هفته مقاومت شهید سلیمانی، مردم‌داری، مردم‌یاری و عمل جهادی نام دارد.
سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در روز ۱۳ دی‌ماه سال ۱۳۹۸ به دستور مستقیم رئیس‌جمهور آمریکا ترور شد و مردم ایران سالانه در هفته‌ای که به‌عنوان مقاومت نام‌گذاری شده به گلزار شهدای کرمان و مزار شهید سلیمانی سفر می‌کنند.
جزئیات نهضت مؤمنانه
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم آغاز نهضت خدمت مؤمنانه و محرومیت‌زدایی در محل گلزار شهدای کرمان گفت: دیار کریمان ۶ هزار و ۵۰۰ شهید دارد که بیش از یک هزار شهید در گلزار شهدای شهر کرمان آرمیده‌اند.
سردار محمدعلی نظری افزود: بعد از شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی، به تاسی از شهدای گران‌قدر و روحیه مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم‌دوستی حاج‌قاسم اقدام به راه‌اندازی قرارگاه مرد میدان در کرمان شد که اقدامات خوبی در قالب این قرارگاه انجام‌گرفته است.
وی تصریح کرد: شناسایی مشکلات استان کرمان در دستور کار قرارگاه مرد میدان قرار گرفت و مشکل تأمین آب آشامیدنی روستاها نیز به‌عنوان مهم‌ترین مسئله شناسایی شد.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان از تحقق آبرسانی به ۵۰۰ روستای استان کرمان توسط قرارگاه مرد میدان خبر داد و افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نیز از سال گذشته همراه با وزارت نیرو در روستاهای سراسر کشور برای آبرسانی به روستاها وارد عمل و آبرسانی به ۶۶۹ روستا در کرمان آغاز شده که این پروژه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 132
  • امروز: 49
  • دیروز: 137
  • هفته: 1,429
  • ماه: 7,828
  • سال: 26,030