در سه ماه سوم سال؛ ۱۳ میلیون نشاء در نهالستان رفسنجان تولید

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1626

در سه ماه سوم سال؛ ۱۳ میلیون نشاء در نهالستان رفسنجان تولید
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان از تولید ۱۳ میلیون نشاء در نهالستان شهرداری رفسنجان در سه‌ماهه سوم امسال خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، سعید سلطانی اظهار کرد: در سه‌ماهه سوم امسال بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار بوته نشاء و بیش از ۴۶۰۰ درخت و درختچه در سطح شهر کاشته شده است.
او افزود: در این مدت بیش از ۱۳ میلیون نشاء در نهالستان تولید شده و درآمد نهالستان از فروش گل‌وگیاه آپارتمانی بیش از ۶ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال بوده است.
او بیان کرد: اصلاح روشنایی بوستان‌های سطح شهر، آغاز عملیات کاشت نشاء پاییزه، اجرای عملیات لایروبی جوی‌های روباز سطح شهر، برگزاری کارگروه گیاه‌پزشکی سازمان و برگزاری جلسات هماهنگی گل‌آرایی شهر برای نوروز ۱۴۰۳ از دیگر اقدامات طی این مدت بوده است.
سلطانی ساخت و نصب ۱۵۵ عدد نیمکت فلزی، احداث تونل نوری بلوار امام رضا (ع)، بهسازی آبنمای نوشتاری کاروان‌سرای شاه‌عباسی، احداث ایوان امام رضا (ع) در بلوار امام رضا (ع)، نصب ایستگاه اتوبوس علی‌آباد انقلاب، جدول‌گذاری و لوله‌گذاری زمین نشاء و حصارکشی جدید داخل نهالستان به متراژ ۳۰۰ مترمربع را از دیگر اقدامات در حوزه پارک‌ها و فضای سبز برشمرد.
او در ادامه به فعالیت‌های اداره سیما و منظر شهری پرداخت و گفت: رنگ‌آمیزی و پاک‌سازی تبلیغات ۵۰۰۰ مترمربع دیواره‌های پیش‌ساخته در سطح شهر، نصب و تعمیر ۶ عدد المان، طراحی، ساخت و نصب ۱۵۵ عدد نیمکت فلزی، پارکی در فضاهای شهری و بوستان‌ها و جانمایی و نصب ۹ دستگاه بیلبورد در سطح شهر از جمله اقدامات صورت‌گرفته بوده است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان تصریح کرد: در این بازه زمانی همچنین ۸۶۶ مترمربع نقاشی دیواری در سطح شهر اجرا شده است، ۱۲۰ پرچم مناسبتی نصب، ۵ پروژه نورپردازی اجرا و ۱۹۴ تابلوی نام‌گذاری در خیابان‌ها و کوچه‌ها نصب شده است.
سلطانی اضافه کرد: آذین‌بندی خیابان‌های سطح شهر به متراژ ۳۵۰۰ متر طول، نورپردازی میادین قدس، انقلاب و ۹ دی، متر طراحی نقاشی دیواری زیرگذر شهدای مدافع حرم به متراژ ۳۳۰۰ مترمربع و نورپردازی برخی المان‌ها در سطح شهر از دیگر فعالیت‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان در سه‌ماهه سوم امسال بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 6
  • امروز: 35
  • دیروز: 166
  • هفته: 1,269
  • ماه: 4,517
  • سال: 35,961