ترددهای جاده‌ای استان با ۲۲ درصد افزایش از ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار گذشت

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1641

ترددهای جاده‌ای استان با ۲۲ درصد افزایش از ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار گذشت
میزان ترددهای جاده‌ای استان کرمان با ۲۲ درصد افزایش در دی‌ماه ۱۴۰۲ نسبت به دی‌ماه ۱۴۰۱ از مرز ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تردد گذشت که در این راستا بیشترین مجموع تردد ورود و خروج به استان در روز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه توسط دستگاه‌های ترددشمار آنلاین جاده‌ای استان به ثبت رسید.
به گزارش روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان، احسان عراقی‌زاده مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با بیان این مطلب گفت: از مجموع تردد ثبت شده در دی‌ماه امسال ۳۲ درصد را وسایل نقلیه سنگین باربری و مسافربری تشکیل می‌دهند و طی دی‌ماه سال جاری بیشترین تردد در محور کرمان – ماهان، هفت باغ علوی در روز جمعه ۸ دی‌ماه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ به ثبت رسیده است.
عراقی‌زاده اظهار داشت: همچنین محور ماهان – کرمان مسیر هفت باغ علوی در ۷ دی‌ماه و محور کرمان – کوهپایه در روز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه دارای بدترین وضعیت ترافیکی با وضعیت خیلی سنگین و راه‌بندان گزارش شده که لازم است هم استانی‌های گرامی نسبت به مدیریت و تنظیم ساعات تردد خودرو در مسیرهای پرتردد اقدام نمایند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به ثبت اطلاعات پلاک‌های خودروهای عبوری افزود: دوربین‌های پلاک خوان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان حدود ۹۷۲ هزار پلاک خودرو را در دی‌ماه ۱۴۰۲ ثبت نموده‌اند که از این تعداد بیش از ۸۲۵ هزار پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی بوده است.
عراقی‌زاده خاطرنشان کرد: طبق اطلاعات استخراج شده از سیستم‌های پلاک خوان جاده‌های استان در دی‌ماه امسال حدود ۳۹۵ هزار وسیله نقلیه از استان کرمان در سایر استان‌ها مشاهده شده است به ترتیب استان‌های هرمزگان، یزد، و آذربایجان شرقی بیشترین سهم مقاصد سفر را در استان‌ها داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 90
  • امروز: 73
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,474
  • ماه: 7,884
  • سال: 25,917