معاون استاندار کرمان: قرارگاه پیشگیری از سرقت در استان تقویت شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1664

معاون استاندار کرمان: قرارگاه پیشگیری از سرقت در استان تقویت شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه در حوزه امنیت قرارگاه پیشگیری از سرقت باید تقویت شود گفت: یکی از دغدغه‌های فرمانده فراجا این راهبرد است و از همان روز اول عنوان شد که باید در حوزه مقابله با سرقت به‌صورت جدی وارد شویم.
رحمان جلالی در رزمایش طرح نوروزی پلیس‌راه کرمان با اشاره به اینکه دومین موضوع در حوزه امنیت، بحث قرارگاه امنیت در حوزه جاده‌ها است، افزود: نسبت به ۱۰ماهه اخیر نیز در بحث امنیت جاده‌ای در این استان اتفاقات مبارکی رخ‌داده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان اظهار داشت: در حوزه مناطق گردشگری، گشت‌های مخصوص امنیتی حضور دارند.
او با اشاره به اهمیت موضوع ارائه خدمات مطلوب به مردم، تصریح کرد: در نتیجه ارائه خدمات جاده‌ای مطلوب به مردم در مجتمع‌های خدمات رفاهی، تصادفات جاده‌ای نیز کاهش پیدا خواهد کرد.
جلالی، خطاب به آموزش‌وپرورش بر ضرورت آراستگی و مطلوب‌بودن محیط‌های ستاد اسکان مسافران نوروزی تأکید کرد و گفت: بیشترین پذیرش مسافران نوروزی در بخش آموزش‌وپرورش است.
او با اشاره به اینکه اورژانس کرمان در حادثه تروریستی گلزار شهدا خوش درخشید، گفت: این مجموعه نیز در این حادثه، آرایشی جهادی و در میدان داشت.
او با اشاره به فعالیت تمام مجموعه‌ها و نهادها در برگزاری فرایند انتخابات اسفند سال جاری در استان کرمان گفت: تعطیلی عید برای مردم است و مدیران در این ایام تعطیلی ندارند و کار شبانه‌روزی گفتمان این دولت است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان با اشاره به اینکه ۹۶۰ صندوق سیار در سطح استان در فرایند انتخابات وجود داشت گفت: از مجموعه راهداری در فرایند انتخابات تشکر می‌کنم به‌ویژه اینکه برودت هوا و وضعیت جاده‌ها در روز انتخابات بی‌سابقه بود.
او با اشاره به وجود ۹۰ صندوق اخذ رأی در حوزه‌های صعب‌العبور سطح استان کرمان، گفت: استان کرمان جز استان‌های پیشرو در زمینه شرکت در انتخابات بود.
جلالی با تشکر از مجموعه اورژانس و هلال‌احمر در جریان برگزاری فرایند انتخابات، تصریح کرد: این مجموعه‌ها در ایام انتخابات در آماده‌باش کامل بودند.
او با اشاره به اینکه این انتخابات استان کرمان در یک رقابت مؤمنانه و باشکوه خاصی برگزار شد، تأکید کرد: دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر امنیت انتخابات به‌خوبی پوشش داده شد و انصافاً باید از مجموعه فراجا به‌عنوان متولی اصلی امنیت در حوزه انتخابات تشکر کنیم.
جلالی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه حاشیه امنیتی در برگزاری انتخابات در سطح استان کرمان وجود نداشت، بیان کرد: از اقدامات اصحاب رسانه در فرایند انتخابات تشکر می‌کنیم.
او با اشاره به مشارکت حدود ۵۰ درصدی استان کرمان در فرایند انتخابات، گفت: این استان در انتخابات پیشرو بود و متناسب به جمعیت در رتبه‌های برتر کشور قرار گرفت که این هم مرهون خدمت و حضور مردم بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه در حوزه امنیت قرارگاه پیشگیری از سرقت باید تقویت شود گفت: یکی از دغدغه‌های فرمانده فراجا این راهبرد است و از همان روز اول عنوان شد که باید در حوزه مقابله با سرقت به‌صورت جدی وارد شویم.
اجرای طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ با به‌کارگیری بیش از ۹ هزار نیرو در محورهای استان هم‌زمان با سراسر کشور با حضور فرمانده انتظامی استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل راهداری و مسئولان سایر نهادهای امدادی و خدمات جاده‌ای در ستاد پلیس استان کرمان برگزار شد.
طرح نوروزی پلیس کرمان از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 1
  • امروز: 118
  • دیروز: 240
  • هفته: 2,028
  • ماه: 7,666
  • سال: 25,230