طرح ازدواج مهدوی با همکاری شهرداری رفسنجان اجرا شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1653

طرح ازدواج مهدوی با همکاری شهرداری رفسنجان اجرا شد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، آیین اهدای جهیزیه با عنوان «طرح ازدواج مهدوی» با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین برگزار شد.
شهردار رفسنجان در این مراسم با تبریک ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، اظهار کرد: اهدای این سری جهیزیه‌ها در راستای رسالت‌های اجتماعی که وظیفه ذاتی شهرداری است و با ایده از سوی سپاه به‌صورت مشارکتی به نحو احسن انجام شد.
مهندس مجید کهنوجی با بیان این‌که این اقدام شهرداری قدم خیری است تا گوشه‌ای از مشکلات زوج‌های جوان حل شود، تصریح کرد: قبلاً به فرماندار محترم اعلام کرده‌ایم که آمادگی داریم در مسکن ارزان هم ورود کنیم تا با مشارکت سپاه، فرمانداری، خیریه و راه و شهرسازی مسکن ارزان را تحویل زوج‌های جوان بدهیم؛ لذا اگر زیرساخت‌های آن فراهم باشد این آمادگی از سوی شهرداری و شورای شهر وجود دارد.
فرمانده سپاه رفسنجان نیز با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: از کار خیر و بزرگ اعضای شورای شهر و شهردار رفسنجان در بحث ازدواج آسان و مهدوی تشکر می‌کنم.
سرهنگ محمد پساوند افزود: ۱۰۰ بسته جهیزیه برای زوج‌های جوان بی‌بضاعت فراهم شد تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند. این بسته‌های جهیزیه توسط مجموعه بسیج سازندگی سپاه، مجموعه شهرداری و شورای شهر رفسنجان خریداری شد و در اختیار این زوج‌ها قرار می‌گیرد تا در این اعیاد مبارک باعث خوشبختی آن‌ها در مسیر زندگی مشترکشان شود.
وی با بیان این‌که این سری اول اهدای این جهیزیه‌ها بود و این کار ادامه دارد، خاطرنشان کرد: جدا از طرح‌های کمیته امداد و بهزیستی، طرح‌های مشترکی بین سپاه، شهرداری و شورای شهر انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 5
  • امروز: 84
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,994
  • ماه: 7,632
  • سال: 25,196