معین انتخاباتی برای شهرستان‌های استان کرمان انتخاب شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1655

معین انتخاباتی برای شهرستان‌های استان کرمان انتخاب شد
معاون استاندار کرمان با بیان اینکه معین انتخاباتی برای شهرستان‌های استان کرمان انتخاب شده است، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی حق خارج‌شدن از استان تا بعد از برگزاری انتخابات را ندارند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رحمان جلالی در شورای اداری استان کرمان که با حضور محمدمهدی فداکار استاندار در سالن شهید مرتضوی برگزار شد، با تقدیر از همه مدیران استان برای در اختیار گذاشتن امکانات برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات در استان کرمان اظهار داشت: سیاست‌های انتخاباتی استان بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری بر چهاراصل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در حال اجرا است.
او با بیان اینکه همایش رأی اولی‌ها در کرمان بسیار خوب برگزار شده است، گفت: تمام ادارات شهر کرمان نسبت به انتخابات فضاسازی لازم را انجام بدهند و همگی برای ایجاد شور انتخاباتی کمک کنند و فضای دانشگاهی را هم مدنظر داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه مدیران استان معرفی پروژه‌های عمرانی با پیوست رسانه‌ای را جدی بگیرند که در راستای امیدآفرینی اثرگذار است، افزود: حفاظت از زیرساخت‌های دستگاه‌های اداری نیز جدی گرفته شود.
او با بیان اینکه ادارات استان توجه داشته باشند که هیچ طرحی بدون هماهنگی شورای تأمین استان اجرایی نشود، ادامه داد: امنیت و سلامت انتخابات بسیار اهمیت دارد و دستگاه‌های اجرایی حق دخالت در انتخاب افراد را ندارد.
جلالی با اشاره به اینکه حتی از شائبه هرگونه دخالت در انتخابات باید جلوگیری شود، گفت: هیچ امکان دولتی نباید در اختیار داوطلبان نمایندگی مجلس در انتخابات گذاشته شود.
وی با بیان اینکه ظرفیت تبلیغات از طریق صداوسیما بستر خوبی است و باعث شده که کمتر فضای شهری درگیر چسباندن پوستر و تبلیغات شود و آسیب ببیند، افزود: تمام ملزومات انتخابات تحویل شهرستان‌ها شده و روند انتخابات باید طبق قانون اجرایی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه مجریان انتخابات مطابق قانون روند انتخابات را انجام بدهند، گفت: برای شهرستان‌ها از بین مدیران استانی معین انتخاب شده تا در ایام انتخابات اگر مشکلی ایجاد شد بلافاصله پیگیری و برطرف شود.
او با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان اندیشیده شده است، ادامه داد: در صورت بروز هر اتفاقی در ایام انتخابات هیچ‌کدام از مدیران حق مصاحبه ندارند و در این اتفاقات پروتکل رسانه‌ای وجود دارد که مدیران باید توجه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 111
  • امروز: 125
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,526
  • ماه: 7,936
  • سال: 25,969