بازدید ۳۵۰ تیمِ ارزیابی از مدارس کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1669

بازدید ۳۵۰ تیمِ ارزیابی از مدارس کرمان
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان از بازدیدِ ۳۵۰ تیم ارزیابی، از بیش از ۲۰ درصد مدارس این استان خبر داد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان به همراه رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش‌وپرورش استان در ۱۴ فروردین‌ماه از مدارس شهر کرمان بازدید کرد.
رضا رضایی در حاشیه این آیین ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت علی علیه‌السلام و آرزوی قبولی طاعات با اشاره به اهمیت ارزیابی مستمر از فعالیت‌ها و برنامه‌ها در حوزه کاری گفت: روند ارزیابی از عملکرد مدارس و ادارات آموزش‌وپرورش استان در دستور کار تیم‌های ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش‌وپرورش استان تا پایان سال تحصیلی جاری قرار دارد.
او با تشکر از همکاران فرهنگی استان در خصوص حضور ۱۰۰ درصدی در کلاس‌های درس در روز ۱۴ فروردین‌ماه جاری گفت: از بیش از یک هزار مدرسه استان در این روز بازدید شد.
رضایی با بیان اینکه ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مهم‌ترین راهبرد آموزش‌وپرورش استان کرمان است، گفت: در راستای ایجاد عدالت آموزشی کمیته کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و قرارگاه عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی در سطح استان با اولویت توجه به مناطق محروم استان تشکیل شده است.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با اشاره به تأثیر ۵۰ درصدی نمره امتحانات نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در قبولی کنکور سراسری خطاب به دانش‌آموزان گفت: از هم اکنون برای ارتقای نمره امتحانات نهایی خود برنامه‌ریزی کنید.
رضایی افزود: دانش‌آموزان نقش مؤثری در راه استقلال، عزت، اخلاق، معنویت و پیروزی‌های چشمگیر نظام اسلامی داشته‌اند و حضور، هوشیاری آنان در پایبندی به انقلاب در صحنه‌های مختلف قابل قدردانی است.
وی با بیان اینکه دشمن در طول حیات انقلاب اسلامی به دنبال ضربه‌زدن به نظام اسلامی بود و در توطئه‌های مختلف نتوانست کاری به‌پیش ببرد، گفت: دشمن امروز با طراحی جنگ شناختی و ترکیبی و استفاده از فضای مجازی به دنبال تضعیف باورهای دینی، اعتقادی و بنیه علمی دانش‌آموزان است که قطعاً با دشمن‌شناسی و بصیرت دانش‌آموزان و فرهنگیان این توطئه نیز خنثی خواهد شد.
رضایی تأکید کرد: رسالت و وظیفه امروز دانش‌آموزان خوب درس‌خواندن است تا با پیشرفت‌های علمی و معنوی شاهد اقتدار، عزت، استقلال و توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی در دنیا باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 75
  • امروز: 17
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,418
  • ماه: 7,828
  • سال: 25,861