شهردار خبر داد. کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۰ پروژه شهرداری کرمان با اعتبار بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1616

شهردار خبر داد. کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۰ پروژه شهرداری کرمان با اعتبار بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان
شهردار کرمان از کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۰ مجموعه پروژه زیرساختی با اعتبار بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان در هفتمین جشنواره پروژه‌های شهری شهرداری کرمان، از ۹ تا ۲۹ دی‌ماه خبر داد.
سعید شعرباف در تشریح این خبر اظهار کرد: اولین روز برگزاری هفتمین جشنواره پروژه‌های شهری شهرداری کرمان هم‌زمان با روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» است و در این جشنواره که به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود، در هر مرحله تعدادی پروژه ذیل عنوان یک مجموعه پروژه، کلنگ‌زنی یا افتتاح خواهد شد.
او مجموعه پروژه‌های هفتمین جشنواره پروژه‌های شهری را شامل موضوعات اجتماعی و فرهنگی، ورزشی، تغذیه و سلامت، شهروند و سلامت، زیربنایی، فضای سبز، محیط‌زیست و بافت تاریخی اعلام کرد.
شعرباف گفت: مجموعه پروژه‌های «اجتماعی و فرهنگی» این جشنواره شامل افتتاح گرم‌خانه بلوار ۲۲ بهمن، تکمیل فرهنگسرای «شهید همت» و آغاز ساخت کمپ «بلوار شهدای خانوک»، ویژۀ بانوان دچار آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.
شهردار کرمان از آغاز ساخت پارک بانوان در پارک جنگلی شهید باهنر، سالن ورزشی، سالن تخصصی کشتی «مجموعۀ ورزشی شهرداری» و تکمیل فاز دوم «شهربازی کرمان» به‌عنوان مجموعه پروژه‌های «ورزشی» نام برد و مجموعه پروژه‌های «تغذیه و سلامت» را شامل آغاز ساخت «میادین روز میوه و تره‌بار» در چهار نقطه از شهر در بلوار «پزشک»، شهرک «غدیر۲»، شهرک «شهید مطهری» و پارک «شهید باهنر» دانست.
شعرباف گفت: در مجموعه پروژه‌های «شهروند و سلامت»، باغ‌راه شمالی در بلوار «آیت‌الله خامنه‌ای» و پیاده‌راه «امام‌زاده محمد (ع)» افتتاح می‌شود و ساخت پیاده‌راه «قلعه‌محمود»، پیاده‌راه «شریعتی» و پیاده‌راه «میرزا رضا کرمانی» آغاز خواهد شد.
او رونمایی از تعدادی تجهیزات و ماشین‌آلات عمرانی را مربوط به مجموعه‌پروژه‌های «زیربنایی» هفتمین جشنواره پروژه‌های شهری شهرداری کرمان دانست و افتتاح فاز دوم بوستان «شهید سلیمانی»، افتتاح بوستان «مسجد المهدی» و آغاز ساخت بوستان‌های «صبا» و «شهید بختیاری» و بهسازی بوستان «نماز» و بهسازی بلوار «امام‌صادق (ع)» را ذیل مجموعه‌پروژه‌های «فضای سبز» اعلام کرد.
شهردار کرمان افزود: در مجموعه پروژه‌های «ترافیک»، تعریض و آزادسازی مسیر خیابان «بهمنیار» به میدان «آزادی»، بلوار «آزادگان» به بلوار «امام‌جمعه» و راست‌گرد تقاطع «خواجو» را خواهیم داشت.
شعرباف، از افتتاح فاز اول شهرک «کارگاه‌های ضایعاتی» به‌عنوان مجموعه پروژه‌های محیط‌زیست نام برد که اثر مهمی در کاهش جرائم مربوط به سرقت خواهد داشت و آغاز برقی‌سازی ناوگان موتوری شهر کرمان و ثبت‌نام ناوگان تاکسیرانی برقی شهر کرمان را بخش دیگری از مجموعه‌پروژه‌های محیط‌زیست دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 1
  • امروز: 80
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,990
  • ماه: 7,628
  • سال: 25,192