در آستانه روز کارگر در نشست عمومی شورای شهر مطرح شد؛ کارگرهای شرکتی شهرداری کرمان حقوق فروردین را دریافت نکردند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1686

در آستانه روز کارگر در نشست عمومی شورای شهر مطرح شد؛ کارگرهای شرکتی شهرداری کرمان حقوق فروردین را دریافت نکردند
منصور ایرانمنش و محمدصادق تقوی دو عضو شورای شهر کرمان تذکر دادند: «کارگرهای شرکتی شهرداری کرمان هنوز حقوق فروردین را دریافت نکردند.»
به گزارش کرمان‌نو در نشست شورای عمومی شهر کرمان که روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه برگزار شد، دو عضو شورای شهر کرمان در نطق پس از دستور به شهردار کرمان تذکر دادند که موضوع حقوق کارگران شرکتی پیگیری شود.
منصور ایرانمنش با اشاره به‌سختی ماه فروردین گفت: «همه می‌دانیم فروردین طولانی است و حقوق نگرفتن برای همکاران شرکتی ما مشکلاتی را ایجاد کرده است.»
ایرانمنش افزود: «موضوع امنیت شغلی نیز بسیار برای کارگران مهم است و بهتر است راهی برای اینکه کارگران تبدیل وضعیت شوند و از خود شهرداری حقوق بگیرند پیدا شود.»
این عضو شورای شهر کرمان با اشاره به اینکه شهرداری اول هر ماه پول را به‌حساب شرکت‌ها واریز می‌کند گفت: «شرکت پول را در حسابش نگه می‌دارد و کارمزدی از آن کسر می‌کند و بهتر است خود شهرداری این پرداخت را انجام دهد.»
وضعیت خدمات‌رسانی در مرکز تعویض پلاک توهین به مردم است
او ایرانمنش گفت: «مرکز پلاک کرمان بیش از حد شلوغ است و شهروندان زمان زیادی را در این محل معطل می‌شوند؛ آن‌طور که باید در این مرکز مردم تکریم نمی‌شود و وضعیت خدمات‌رسانی در این مرکز تعویض پلاک واقعاً توهین به مردم است».
ایرانمنش با اشاره به اینکه مرکز تعویض پلاک در حوزه اختیارات شهرداری نیست گفت: «این دغدغه مهمی برای مردم است و من شنیدم درخواست‌هایی برای تأسیس مرکز تعویض پلاک دیگری هم در شهر وجود داشته است».
این عضو شورای شهر کرمان افزود: «چه اصراری هست که مرکز تعویض پلاک فقط یک مرکز در کرمان باشد؟ باتوجه‌به اینکه نیروی کار و فضا وجود دارد بهتر است مرکز دیگری هم در کرمان افتتاح شود تا مردم انقدر اذیت نشوند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 7
  • امروز: 24
  • دیروز: 221
  • هفته: 1,326
  • ماه: 7,735
  • سال: 28,847