جلالی نماینده رفسنجان در واکنش به قرارگرفتن نامش در لیست تحریم‌های اروپا: تحریم نماینده‌ای از یک شهر کوچک یعنی باقی تحریم‌ها هم آبکی است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1429

جلالی نماینده رفسنجان در واکنش به قرارگرفتن نامش در لیست تحریم‌های اروپا: تحریم نماینده‌ای از یک شهر کوچک یعنی باقی تحریم‌ها هم آبکی است

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در فهرست تحریم‌شدگان جدید اتحادیه اروپا قرار گرفت.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحادیه اروپا و آمریکایی‌ها از فضای واقعی به فضای توهمی کوچ می‌کنند و وقتی انسان در دنیای واقعی به آرمان خود نرسد، در خواب سعی می‌کند به آن چیزی که می‌خواهد برسد ولی شتر در خواب بیند پنبه دانه.

حجت الاسلام حسین جلالی درباره تحریمش از سوی اتحادیه اروپا گفت: وقتی که کاری که انجام می‌شود می‌بینیم که آن هیچ اثر عینی و علمی و واقعی ندارد این ارزش کار آنها را پایین می‌آورد. مثلا یک زمان می‌گویند رئیس جمهور یا رئیس سپاه تحریم شد.

او افزود: من نماینده شهری هستم که یک پانصدم ایران است و یکی از شهرهای کوچک را من نمایندگی می‌‎کنم و مردم می‌فهمند که وقتی جلالی تحریم شده، پس همه این تحریم‌ها آبکی است. وقتی کسی را که هیچگونه سفر خارجی ندارد، کار اقتصادی و وارداتی ندارد و در حوزه بین المللی هیچ‌گونه نقشی ندارد تحریم می‌کنند این پیام را می‌رساند که این کار بی ارزشی است

جلالی بیان‌داشت: نکته دوم اینکه اتحادیه اروپا و آمریکایی‌ها از فضای واقعی به فضای توهمی کوچ می‌کنند و وقتی انسان در دنیای واقعی به آرمان خود نرسد، در خواب سعی می‌کند به آن چیزی که می‌خواهد برسد ولی شتر در خواب بیند پنبه دانه.

جلالی افزود: وقتی اینها نمی‌توانند در فضای واقعی با ایران قوی مواجه شوند، به فضای خیالی کوچ می‌کنند که در اینجا محدودیت مکانی و زمانی و ابزار و امکانات ندارد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس تاکید‌کرد: به نظرم اینها باید واقع نگر باشند و در واقعیت سیر کنند. 3-4 نفر در ایران می‌خواهند پول بگیرند و مزدور هستند لیستی تهیه می‌کنند و می‌بینند فلان خانم مسئول زندان زنان کرج است و اسمش را به رجوی می‌دهند و او برای اینکه امکانات بگیرد می‌گوید اینها تحریم شوند و چند نفر در این مسیر نان می‌خورند.

این نماینده مجلس گفت: کسی که از ایران گزارش می‌کند و منافقینی که آنجا تشکیلات خود را می‌چرخانند، اسامی را به اتحادیه اروپا می‌دهند و می‌خواهند کارشان خروجی داشته باشند که این خروجی باعث تحریم این انسان‌ها می‌شود چون اینها واقع‌گرا نیستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 4
  • امروز: 74
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,499
  • ماه: 7,283
  • سال: 24,675