کرمان آیدکس ۲۰۲۴ به دنبال توسعه سرمایه‌گذاری

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1688

کرمان آیدکس ۲۰۲۴ به دنبال توسعه سرمایه‌گذاری
به گزارش طبیب‌زاده رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان در گفتگو با کاغذ وطن با اشاره به برگزاری دومین همایش سرمایه‌گذاری در استان کرمان با عنوان آیدکس ۲۰۲۴ از تاریخ بیست و چهارم تا بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه گفت: برگزاری همایش کرمان آیدکس با محوریت اتاق بازرگانی استان کرمان انجام می‌شود که در این مسیر اتاق بازرگانی ایران، استانداری کرمان، سازمان بورس و اوراق بهادار و صندوق توسعه ملی ما را همراهی می‌کنند.
رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف اصلی‌ترین محور این همایش است. او ادامه داد بهره‌گیری از الگوهای نوین جهانی در تأمین و توسعه زیرساخت‌های اساسی ه عنوان بستر اصلی سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار به‌حساب می‌آید که در این زمینه نقش و سهم انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر، جایگاه هوش مصنوعی اقتصاد دیجیتال و اینترنت اشیا در الگوهای نوین سرمایه‌گذاری، اهمیت شکل‌گیری و توسعه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، و اهمیت سازگاری با بحران کم‌آبی در مسیر توسعه اقتصادی از جمله محورهای مدنظر این همایش هستند.
طبیب‌زاده اضافه کرد در این همایش تعدادی از وزرا معاونین وزارتخانه‌ها، و رؤسای سازمان‌های اقتصادی در کنار شرکت‌های بزرگ و کوچک اقتصادی استان کرمان در حوزه‌های مختلف حاضر خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :