رئیس کل دادگستری خبر داد. تشکیل شعب ویژه رسیدگی‌کننده به جرائم و تخلفات انتخاباتی در استان کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1718

رئیس کل دادگستری خبر داد. تشکیل شعب ویژه رسیدگی‌کننده به جرائم و تخلفات انتخاباتی در استان کرمان
رئیس کل دادگستری استان از تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات ریاست جمهوری در کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه شعب ویژه رسیدگی‌کننده به جرائم و تخلفات انتخابات ریاست جمهوری در دادگستری استان تشکیل شده است.
حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان اظهار کرد: مردم شریف ایران روز هشتم تیر ماه با حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی بار دیگر با آرمان‌های امام و شهیدان عهد و پیمان خواهند بست و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.
او به برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و رقابتی تاکید کرد و افزود: دستگاه قضایی در کنار دستگاه‌های نظارتی و هیئت نظارت بر انتخابات، فعالیت‌ها و اقدامات روسای ستادهای انتخاباتی و طرفداران آنها را رصد خواهد کرد و یقیناً حاکمیت از همایش‌های تبلیغاتی مجاز و اجتماعات قانونی طرفداران نامزدها، در چارچوب قانون حمایت خواهد کرد.
حمیدی تاکید کرد: تا پایان اعلام نتایج نهایی آراء، فعالیت‌های ستادهای استانی مستمراً مورد رصد دادستان‌ها قرار خواد داشت و تذکرات و هشدارهای لازم و قانونی به موقع به آنان داده می‌شود و در صورت تکرار تخلف و جرم، برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: سه کارگروه ذیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات ریاست جمهوری در کرمان تشکیل شده و تمرکز این ستاد پیشگیری از وقوع جرم است و به دنبال مچ‌گیری از کاندیدا یا مسئولان ستاد انتخاباتی نیستیم.
او اظهار کرد: ما موظف به نظارت بر اجرای مرّ قانون انتخابات هستیم و زمینه مناسب برای برگزاری انتخابات پرشور در استان فراهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 17
  • امروز: 180
  • دیروز: 198
  • هفته: 1,340
  • ماه: 4,441
  • سال: 35,545