قطع درختان درب‌بهشت؛ شهردار ساردوئیه: روند قطع درختان را متوقف کردیم

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1677

قطع درختان درب‌بهشت؛ شهردار ساردوئیه: روند قطع درختان را متوقف کردیم
گزارش | سمیه خدیشی
کاغذوطن – روز دوشنبه قطع درختان سپیدار در شهر درب‌بهشت جیرفت در حالی خبرساز شد که شهردار ساردوئیه می گوید روند قطع درختان را متوقف کرده است.
به گزارش کاغذوطن، مسئولان خبر از توقف قطع درختان دادند و اعلام کردند موضوع را مجدد بررسی کرده و در مورد ادامه کار تصمیم می‌گیریم.
درختان سپیدار در دو طرف خیابان اصلی شهر درب‌بهشت قرار گرفته‌اند و به‌نوعی نماد این شهر هستند. این خیابان هم مثل دیگر قسمت‌های اطراف امام‌زاده سید سلطان احمد ساردوئیه وقفی بوده و این درختان هم در اختیار متولی موقوفه هستند. متولی امامزاده سید جلیل فاطمی است.
وکیل متولی موقوفه در مورد این موضوع می‌گوید: تعدادی درختان فرسوده شده‌اند که طی مزایده به دلیل جلوگیری از آسیب احتمالی برای قطع‌شدن به پیمانکار واگذار شد.
برسم می‌گوید: درختانی که باید قطع شوند توسط شهرداری و شورا علامت‌گذاری شده بودند؛ اما پیمانکار در شروع کار چندتایی که علامت نداشته هم با توجیه فرسودگی قطع کرده که وقتی متوجه شدیم به سرعت جلوی کار را گرفتیم.
شهردار درب‌بهشت هم با عنوان اینکه تعداد درخت قطع شده ۱۸ اصله بوده است، توضیح داد: تقریبا همه درختان قطع شده پوسیده بودند والان جلوی کار گرفته شد، مقرر شد تا زمان سبز شدن درختان صبر شود که اگر درختی سبز نشد بعد ازآن اقدام به قطع درخت گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :