مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان: پروژه فاضلاب شهر کرمان اواخر ۱۴۰۴ به پایان می‌رسد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1764

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان: پروژه فاضلاب شهر کرمان اواخر ۱۴۰۴ به پایان می‌رسد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: براساس برنامه زمان بندی پروژه فاضلاب تا پایان سال ۱۴۰۴ در شهر کرمان به اتمام می رسد.
علیرضا عبدیان در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص پروژه فاضلاب شهر کرمان اظهار کرد: پروژه فاضلاب در ۲۵ درصد شهر کرمان توسط اعتبارات دولتی اجرا شده است که از سال ۹۷ با دو مدول تصفیه خانه با ظرفیت ۳۰ هزار مترمکعب در شبانه روز به بهره برداری رسیده است.
با اشاره به اینکه درحال حاضر ۴۷ هزار اشتراک در شهر کرمان از فاضلاب شهری بهره‌مند هستند، ادامه داد: از ابتدای سال ۹۸ با سرمایه‌گذار قرارداد بسته شد؛ بر این اساس «شرکت فولاد بوتیا» و «گروه مشارکت بی‌ام‌ام» با شرکت آب و فاضلاب کرمان قراردادی برای اجرای این پروژه در ۷۵ درصد باقیمانده شهر کرمان منعقد کردند.
او گفت: هم اکنون ۷۵۰ کیلومتر لوله‌گذاری شبکه فاضلاب توسط سرمایه‌گذار در سطح شهر کرمان اجرا شده است.
عبدیان تصفیه را مسیر بحرانی پروژه فاضلاب در حال حاضر دانست و افزود: تمام انرژی سرمایه گذار روی این مساله متمرکز شده است. اگر تصفیه خانه به بهره برداری برسد می توانیم ۷۵۰ کیلومتر اجرا شده را به شبکه فاضلاب شهری متصل کنیم.
افتتاح بخش مایع تصفیه خانه تا دی ماه امسال
او عنوان کرد: بخش مایع تصفیه‌خانه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و حداکثر تا دی‌ماه امسال افتتاح می‌شود و می‌توانیم اتصال حدود ۷۰ هزار سیفون انشعاب را آغاز کنیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان ادامه داد: ۵۰۰ کیلومتر از لوله‌گذاری فاضلاب شهر کرمان باقی‌مانده است که در فاز بعدی که به صورت همزمان توسط سرمایه‌گذار در حال اجراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 11
  • دیروز: 138
  • هفته: 749
  • ماه: 4,019
  • سال: 44,043