فرماندار نرماشیر: اکثر مدارس نرماشیر سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب ندارند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1780

فرماندار نرماشیر: اکثر مدارس نرماشیر سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب ندارند
فرماندار نرماشیر گفت: بیش از ۹۰ درصد مدارس ما سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب ندارند.
مهندس طبسی نژاد در مراسم نواختن زنگ مهر، ایثار و مقاومت در جمع دانش آموزان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امنیت کشور را مرهون خون شهدا هستیم و وظیفه داریم باخدمت صادقانه در پست‌هایی که در اختیار داریم، ادامه‌ دهنده راه شهدا باشیم چون آرامش و مسئولیت‌هایی که امروز ما در اختیار داریم، ارمغان ایثار و فداکاری آنهاست.
او بیان کرد: مدرسه مرکز تحول و انتظار خانواده این است که در این فضای علمی پرورش پیدا کنید و آینده‌ساز این شهر و کشور شوید و نگاهی جز کسب دانش و تهذیب نفس نداشته باشید.
فرماندار نرماشیر گفت: ارتباط بین خانه و مدرسه نیز مهم است که شما دانش‌آموزان حلقه وصل این ارتباط هستید.
او بیان کرد: معلمان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان باید فعالیت‌های فرهنگی بیشتر داشته و باید توجه داشته باشند که دانش آموزان را از فضای مجازی دور کنند و با آموزش‌ها نگذارند وارد این فضا بشوند
طبسی عنوان کرد: آموزش و پرورش، ایران را از درون قوی می‌کند. البته هرچه برای قوی شدن نیاز داریم در درون آموزش و پرورش وجود دارد.
وی به کمبودهای برخی از مدارس اشاره کرد و افزود: برخی از مدارس ما از سقف و حصار مناسب برخوردار نیستند و مسئولان استان باید نگاهی ویژه به مدارس شهرستان نرماشیر داشته باشند.
او در پایان گفت: هفته دفاع مقدس بسیار مهم و یادآور رشادت و ایستادگی از سوی دلاورمردانی است که با تأسی از معارف دینی و تأکیدات امام خمینی (ره) از این سرزمین دفاع کردند و مایه سربلندی، اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 9
  • دیروز: 91
  • هفته: 833
  • ماه: 6,300
  • سال: 53,853