برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 668

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان کرمان

مدیرکل نوسازی مدارس استان:  بیست و دومین جشنواره تکریم خیرین مدرسه ساز استان کرمان با رویکرد فرهنگ و رسانه برگزار می شود.

سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در جلسه تشکیل ستاد بیست و دومین جشنواره تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه ساز گفت: علاوه بر برگزاری جشنواره بیست و دوم استانی امسال دومین دوره جشنواره‌های مدرسه‌ای نیز برگزار می‌شود و از خیرین مدرسه ساز در مدارسی که خودشان ساخته اند با حضور دانش آموزان و فرهنگیان و اولیای دانش آموزان تکریم و تجلیل به عمل می‌آید.

او با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های جدید در عرصه مدرسه سازی به یک گفتمان‌غالب و باور همگانی تبدیل شده است، افزود: علاوه بر تعامل بیشتر مجموعه نوسازی مدارس با مجامع خیرین، ادارات کل آموزش و پرورش و دستگاه‌های عضو ستاد جشنواره، بر حفظ این تعامل و همدلی به عنوان یک سرمایه ارزشمند اجتماعی تاکید شده است.

واعظی نژاد بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در راستای گسترش مشارکت خیرین مدرساز در توسعه فضا‌های آموزشی تاکید کرد و گفت: از این رو بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استانی با محوریت موضوعات “فرهنگی و رسانه ای” در دستور کار نوسازی مدارس قرار گرفته است.

او هدف گذاری بر رویکرد جشنواره بیست و دوم و استفاده از ظرفیت‌های گسترده حوزه فرهنگ و رسانه را عامل موثری بر گسترش فرهنگ مشارکت‌های مردمی در عرصه‌های مدرسه ساز دانست و گفت: از طریق نوآوری، روز آمدی و پژوهش محوری با شناسایی ظرفیت‌های جدید سرعت توسعه فضا‌های آموزشی افزایش خواهد یافت.

مدیرکل نوسازی مدارس در خصوص برگزاری دومین دوره جشنواره خیرین مدرسه ساز مدرسه‌ای تصریح کرد: با توجه به رضایت و استقبال خیرین از جشنواره‌های مدرسه‌ای، این الگوی موفق نیز با جدیت بیشتر اجرا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 76
  • امروز: 12
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,437
  • ماه: 7,221
  • سال: 24,613