استاندار خبر داد. پیشرفت پروژه آبرسانی جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1404

استاندار خبر داد. پیشرفت پروژه آبرسانی جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت 

استاندار کرمان در نشست شورای روابط عمومی‌های استان کرمان به تشریح پروژه‌های در حال انجام در استان پرداخت.

محمدمهدی فداکار در این زمینه گفت: برخی اوقات به میزان خیلی زیادی روی کاستی‌ها حساس می‌شویم که دیگر داشته‌ها و ظرفیت‌ها مغفول می‌ماند لذا باید تعادل را در این زمینه رعایت کرد.

او با اشاره به ضعف استان در حوزه راه ها و پل ها عنوان کرد: راهداری اقدامات زیادی پس از سیلاب های تابستانی در خصوص بهسازی و بازسازی راه ها و پل ها انجام داد تا در سیلاب های بعدی دچار آسیب بیشتر نشویم.

استاندار کرمان بیان کرد: رتبه شرکت گاز استان کرمان در کشور اول است ولی متاسفانه دستاوردها و خدمات بیان نمی‌شود و فقط به ضعف‌ها می‌پردازیم.

او، درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه آبرسانی نیز گفت: پروژه آبرسانی جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت در حال پیشرفت است و همچنین شبکه و تصفیه خانه برای آبرسانی به چهار شهرستان شرقی از سد نساء تقریبا انجام شده و احتمالا تا پایان سال آب پایدار شهرستان‌های شرقی انجام می‌شود.

فداکار اضافه کرد: کار آبرسانی به کرمان و رفسنجان از خط انتقال آب خلیج فارس آغاز شده و احتمالا هفته آینده با حضور وزیر نیرو در استان رسما این مهم اعلام می‌شود.

او، از اقدامات صورت گرفته در حوزه معدن سخن به میان آورد و اظهار کرد: پروژه های زیادی در همه شرکت‌های صنعتی معدنی استان در حال انجام است و برخی از آنها نیز افتتاح شده است.

استاندار کرمان در ادامه از اقدامات شرکت‌‌های معدنی و صنعتی بزرگ استان در ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در قالب برنامه مسئولیت‌‌های اجتماعی قدردانی و تصریح کرد: باید به صنایع پایین دستی و جنبی نیز توجه ویژه شود.

او با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه پرورش مرغ اجداد در کرمان، در ادامه بیان کرد: مناقصه برای احداث ساختمان پروژه تولید لاستیک فوق سنگین برگزار شد. همچنین سرمایه گذار خارجی با مشارکت بخش داخلی برای ایجاد بندر خشک ورود پیدا کرده است و احتمالا قبل از سال کلنگ آن به زمین زده خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :