سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومانی در حوزه مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی جنوب کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1022

سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومانی در حوزه مجتمع‌های 

خدماتی رفاهی بین‌راهی جنوب کرمان

معاون توسعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت:هم اکنون ۸ مجتمع خدماتی رفاهی در حال بهره برداری و فعال در حوزه این اداره کل وجود دارد که در هفته دولت امسال  ۲ مجتمع دیگر هم افتتاح و به بهره برداری می رسد که جمع مجتمع های خدماتی رفاهی فعال در جنوب کرمان به ۱۰ مجتمع خواهد رسید.

 مهندس حمید رضایی از سرمایه گذاری بیش از ۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در حوزه مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی خبر داد و گفت:مجتمع‌های خدماتی-رفاهی در حاشیه راه‌های مواصلاتی جنوب استان با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث می شوند که نقش تاثیرگذاری در ارائه خدمات مطلوب حوزه حمل و نقل دارد. 

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد: در حال حاضر با هدف کمک و ترغیب سرمایه گذاران عملیات اجرایی زیرساخت‌های این مجتمع ها شامل آسفالت رمپ‌های دسترسی و نصب تابلو‌های اطلاع رسانی جاده‌ای تا حد توان با جدیت دنبال می شود.

او با اشاره به حجم راه‌های تحت پوشش جنوب استان و مولفه‌های تامین کننده ایمنی راه‌ها که نقش بارز و پررنگی در کاهش تصادفات جاده‌ای دارد، افزود: مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین راهی با همین رویکرد از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده که شامل کاربری‌های داخلی از جمله جایگاه عرضه سوخت بنزین ، نفت و گاز، سرویس بهداشتی،نمازخانه، رستوران، کارواش،اتاق مادر و کودک،اغذیه و غرفه‌های خدماتی متنوع است.

او بیان کرد:برای سرعت بخشیدن به اتمام عملیات اجرایی آسفالت رمپ ورودی و خروجی مجتمع خدماتی-رفاهی در محور جیرفت-بلوک-فاریاب با هدف ایجاد بستری امن برای تردد وسایل نقلیه در ورودی و خروجی این مجتمع در دست اجرا است. 

مهندس رضایی گفت: با احداث هر مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در جنوب کرمان برای ۱۵ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد می شود که در حال حاضر مجتمع های جنوب کرمان برای ۱۲۰ نفر شغل دائمی پایدار ایجاد کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 18
  • امروز: 35
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,614
  • ماه: 7,868
  • سال: 25,722