افتتاح ۱۳۳پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1031

افتتاح ۱۳۳پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان کرمان 

 به مناسبت دهه امامت و ولایت ۱۳۳پروژه عمرانی و محرومیت زدایی استان کرمان به ارزش ۱۰میلیارد و ۹۰ میلیون تومان افتتاح شد.

 فرمانده سپاه استان کرمان اظهار‌داشت: بیش از یک سال است که قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)در استان کرمان در راستای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در استان با حضور همه نهادهای انقلابی و خیرین و با رعایت اولویت‌ها تشکیل شده است.

او با اشاره به اینکه مشکلات استان احصاء و اولویت‌بندی شده است عنوان‌کرد:آبرسانی،مسکن مددجویان و محرومان، اشتغال حاشیه‌نشینی و خدمات اجتماعی شامل اعطای کمک جهیزیه و کمک‌های مؤمنانه از جمله اولویت‌های خدمت‌رسانی این قرارگاه در استان کرمان است.

فرمانده سپاه استان کرمان با بیان اینکه نگاه ما در خدمت‌رسانی به مردم سیاسی،قومی و حزبی نیست تصریح‌کرد:ما در این قرارگاه چیزی از خودمان نداریم و هر چه هست در راستای لبیک به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای است.

او با اشاره به اینکه ما در خدمت‌رسانی به مردم به دنبال نفعی برای خودمان نیستم و از دولت آینده انتظار داریم تا به این قرارگاه کمک کرده تا بر‌اساس اولویت‌های به این مردم خدمت کرده و مشکلات آنها را برطرف سازیم ادامه داد: ما نه رقیب دولت هستیم و نه موازی کاری می‌کنیم.

سردار معروفی با بیان اینکه هر جا که نیاز باشد در کنار دولت و دیگر دستگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی به مردم هستیم افزود: انتظار داریم مسئولان اجرایی و خیرین نیز کمک کرده تا در کنار هم کارهای بزرگی در استان انجام دهیم.

به گفته او از این تعداد، 86 پروژه احداث و تکمیل مسکن مددجویان است.

فرمانده سپاه استان کرمان ادامه داد: دو پروژه انتقال آب شرب روستایی، 30 پروژه ساخت سرویس بهداشتی، 7 پروژه اشتغال‌زایی، 2 پروژه احداث خانه عالم، 2 پروژه احداث مسجد، 3 پروژه احداث پایگاه مقاومت بسیج و یک پروژه احداث نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه از این تعداد 79 پروژه در شهرستان منوجان با ارزش 6 میلیارد و 410 میلیون تومان افتتاح می‌شود گفت: از این تعداد 60 پروژه احداث مسکن با مشارکت سپاه استان و کمیته امداد و با همت گروه‌های جهادی و مسئولان محلی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 37
  • امروز: 7
  • دیروز: 255
  • هفته: 2,616
  • ماه: 7,597
  • سال: 24,115