بستن روزنه‌های فساد از نتایج همکاری دولت و قوه قضائیه خواهد بود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1052

بستن روزنه‌های فساد

از نتایج همکاری دولت 

و قوه قضائیه خواهد بود

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: بسیاری از برنامه های تحولی قوه قضائیه مستلزم همکاری قوای دیگر است و قوه مجریه نیز برای مقابله با فساد و بستن روزنه های فساد و آسیب شناسی بسترهای فساد نیازمند همکاری قوه قضائیه است تا برای رفع این مشکلات و بستن روزنه های فساد برنامه ریزی کند.

یدالله موحد در نشست اعضای شورای قضائی استان با استاندار کرمان و معاونانش به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: هرچه وحدت و هماهنگی بیشتری میان قوای سه گانه جمهوری اسلامی باشد، در پیشرفت امور و رفع مشکلات مهم و اثرگذار است و محور این همدلی نیز ولایتمداری و منافع ملی است.

او افزود: در استان کرمان این همدلی وجود داشته و این هدف مهم در دوره استاندار کنونی عینیت یافته و در بسیاری از حوزه ها شاهد همراهی نمایندگان مجلس و مدیران دولتی بوده ایم.

موحد تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری همواره بر همراهی قوا برای رفع مشکلات کشور تاکید دارند و در قوه قضائیه روال اینگونه است ضمن اینکه بخشی از مسائل مربوط به قوه قضائیه و ارکان آن است و باید در درون قوه حل شود و خیلی از امور دیگر و دستیابی به اهداف نیازمند همراهی سایر قوا است.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: بسیاری از برنامه های تحولی قوه قضائیه مستلزم همکاری قوای دیگر است و قوه مجریه نیز برای مقابله با فساد و بستن روزنه های فساد و آسیب شناسی بسترهای فساد نیازمند همکاری قوه قضائیه است تا برای رفع این مشکلات و بستن روزنه های فساد برنامه ریزی کند.

او با تاکید بر اینکه حوزه امنیت کار مشترکی است که همه دستگاه ها باید به آن توجه داشته باشند، در ادامه اظهار کرد: در سال گذشته در استان کرمان ۱۷۳ پرونده حمایت قضائی از بنگاه های تولیدی در راستای رفع موانع تولید و پشتیبانی از بخش اقتصادی و تولید در دادگستری تشکیل شده که در بسیاری از جلسات به نتیجه مطلوب رسیده ایم.

موحد افزود: در سال جاری نیز ۷۶ پرونده تشکیل و ۱۴ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان برگزار شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :