شهر را سیاسی اداره نکنید

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1053

استاندار در دیدار با اعضای شورای شهر کرمان

شهر را سیاسی اداره نکنید

استاندار کرمان خطاب به اعضای شورای شهر گفت: شهر سیاسی اداره نشود بلکه باید حرفه ای و فنی مدیریت شود و ورود در لاین سیاسی به شما آسیب می رساند.

“علی زینی‌وند” روز گذشته در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر کرمان عنوان کرد: پیگیری های لازم برای صدور حکم شهردار در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد.

او پیچیده ترین انتخابات در طول تاریخ انقلاب اسلامی را انتخابات امسال دانست و اظهار کرد: این انتخابات در تلاقی تحریم ها، بمباران خبری برای دلسردی مردم و شیوع بیماری کرونا برگزار شد و اتفاق بی نظیری افتاد و این انتخابات را باید یک توفیق الهی بدانیم.استاندار کرمان با بیان این مطلب که انتخابات سالم و بدون حاشیه برگزار شد، تصریح کرد: ساختار انتخابات مردمی و قابل دفاع است.

او با اشاره به درصد مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد امسال اظهار کرد: میزان مشارکت در کرمان حدود ۶۱ درصد و از رکوردهای کشور بود و ۸۴ درصد آراء استان به آقای رئیسی داده شده بود.

زینی وند ترکیب شورای شهر کرمان را خوب ارزیابی کرد و افزود: نگاه به این شورا یک نگاه سنگین تر خواهد بود زیرا این شهر باید به عنوان یک شهر گردشگری بین المللی مذهبی مورد قضاوت قرار گیرد و عملکرد شما نمودی از هویت انقلاب است زیرا مردم این شورا را یک شورای انقلابی می دانند.

او ادامه داد: فاصله شهر کرمان با شان و آوازه و برداشتی که در عرصه ملی و بین المللی از آن وجود دارد، خیلی زیاد است لذا باید برنامه ای برای رساندن کرمان به آن دیدگاه داشته باشید.

استاندار کرمان خطاب به اعضای شورای شهر گفت: شهر سیاسی اداره نشود بلکه باید حرفه ای و فنی مدیریت شود و ورود در لاین سیاسی به شما آسیب می رساند.

او با تاکید بر آنکه همه اعضا شورای شهر باید از شهردار تمام قد حمایت کنند، افزود: کرمان نام سنگینی به قدمت تاریخ و آوازه سردار سلیمانی دارد و باید مکتب و اسطوره سردار سلیمانی را برای دنیا و نسل های آینده تبیین کنیم.زینی وند به اعضای شورای شهر پیشنهاد کرد: در کارگروه های موثر استان شرکت کنید تا پخته نظر بدهید و کار کنید.

او با بیان این مطلب که شهر کرمان مسئله زیاد دارد، اظهار کرد: آسیب های اجتماعی، معتادین متجاهر و حاشیه نشینی را ساماند‌هی کنید. متاسفانه تاکنون در ساماندهی حاشیه شهر کرمان برخی دستگاه ها آنگونه که باید همکاری نکردند.

استاندار کرمان با تاکید بر آنکه حاشیه نامتوازن و خیلی خطرناک شهر کرمان باید ساماندهی شود، تصریح کرد: کارهای شهر کرمان نباید معطل بماند. به امضا و اعتبار خود نگاه کنید نه به طول مسئولیت.

او با اشاره به اینکه هویت انقلاب ما متکی به مردم است، اظهار کرد: در استان کرمان در اوج هماهنگی کارها در حال انجام است.

زینی وند در پایان بیان کرد: هیچ وقت کارنامه را نه می توان عوض کرد و نه تغییر داد لذا در این دوره خدمت به بهترین شکل خدمت رسانی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 80
  • امروز: 22
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,447
  • ماه: 7,231
  • سال: 24,623