رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان: وزارت بهداشت در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی رفسنجان کوتاهی کرده است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1606

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان: وزارت بهداشت در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی رفسنجان کوتاهی کرده است
رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: در حوزه ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان رفسنجان از سوی وزارت بهداشت کوتاهی و قصور صورت‌گرفته است.
حسین رمضانی زاده در حاشیه بازدید نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر کشور از موقوفات هلال‌احمر در رفسنجان اظهار داشت: وزارت بهداشت به تکالیف و وظایف قانونی خود در شهرستان رفسنجان به‌خوبی عمل‌نکرده و عمده اقدامات در حوزه بهداشت و سلامت از جمله ساخت بیمارستان و برخی مراکز درمانی با پیگیری خیرین و تعدادی از موقوفات صورت پذیرفته و ضرورت دارد توجهی بیش از گذشته توسط وزارت بهداشت دراین‌خصوص انجام شود.
این مقام قضائی خاطرنشان کرد: تلاش مسئولین اجرایی و قضائی در سطح استان و شهرستان بر حفظ و احیا موقوفات و اجرای نیات واقفین در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف رفسنجان است.
او ادامه داد: در این راستا موقوفات بزرگ هلال‌احمر در رفسنجان نیز جایگاه خاص و ویژه‌ای دارد و ضرورت دارد با همکاری و هماهنگی تمامی مسئولین امر در راستای ارتقای وضع موجود در جهت ساخت، تجهیز و به‌روزرسانی مراکز پزشکی و درمانی پیگیری و اقدام فوری شود.
رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال رفسنجان گفت: حال که با پیگیری و تلاش‌های مسئولین هلال‌احمر طی سنوات گذشته موقوفات هلال‌احمر به مرحله کسب درآمد مناسب و سوددهی رسیده، ضرورت دارد مسئولین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و وزارت بهداشت دراسرع‌وقت در راستای حفظ و احیا حقوق عامه و اجرای نیات واقفین و حفظ حقوق بیت‌المال و در نهایت بهبود فرایند خدمات‌رسانی به مردم نجیب رفسنجان پیگیری و اقدام عاجل را جهت صدور و اخذ مجوزهای لازم از جمله احداث و تکمیل مرکز جامع چشم‌پزشکی، مرکز توان‌بخشی و… اجرا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 68
  • امروز: 7
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,242
  • ماه: 7,395
  • سال: 24,879