کارت بانکی بازنشستگان به منظور تسهیل در مراودات عکس‌دارمی‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1058

محمدسلیمانی مدیر صندوق بازنشستگی استان:

کارت بانکی بازنشستگان به منظور تسهیل در مراودات عکس‌دارمی‌شود

کارت  شناسایی بانکی عکسدار بازنشستگان کشوری استان کرمان نیمه دوم شهریور ۱۴۰۰ از طریق شعب بانک صادرات آماده توزیع است . به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمان محمدسلیمانی مدیر صندوق بازنشستگی استان با اعلام این خبر افزود: در راستای توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی خدمات بانکی،رفاهی ، فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان کشوری کارت بانکی بازنشستگان کشوری با قابلیت انجام کلیه مراودات بانکی عکس دار شده و به عنوان کارت شناسایی قابل استفاده است .

کارت بانکی جدید بازنشستگان کشوری علاوه بر تصویر بازنشسته با درج اطلاعاتی شامل نام و نام خانوادگی،شماره ملی،استان،تاریخ بازنشستگی و نام آخرین دستگاه محل خدمت، کارت شناسایی کامل جهت استفاده از خدمات الکترونیکی،رفاهی و فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان است .

سلیمانی افزود: پس از فعال شدن این کارت کلیه خدمات بانکی،تسهیلات،وام و طرح یاری شامل خریداعتباری از فروشگاههای رفاه و کوروش،تسهیلات اقساطی گروه انتخاب ، بیمه ملت،خدمات درمانی و خدمات فرهنگی و اجتماعی خانه های امید فقط از طریق  این کارت قابل  ارایه است .

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمان گفت:بازنشستگان معزز جهت دریافت این کارت پس از دریافت پیامک صدور کارت ،با دردست داشتن کارت ملی و کارت بانکی قبلی به شعبه افتتاح حساب بانک صادرات، مراجعه و کارت شناسایی عکس دار را دریافت نمایند.

بازنشستگان معزز استان کرمان توجه داشته باشند با توجه به شرایط کرونایی محدودیت زمانی برای دریافت کارت مذکور وجود ندارد و تا زمانی که کارت جدید دریافت و فعال نشود، کارت بانکی قبلی فعال بوده و اختلالی در دریافت خدمات  بانکی و رفاهی بوجود نمی آید.

وی افزود: کارت شناسایی بانکی صرفا برای بازنشستگان معزز صادر می گردد و موظفین خدمات بانکی و رفاهی را همچنان با کارت بانکی قبلی دریافت می نمایند.

مدیر بازنشستگی استان کرمان گفت:طبق تفاهم نامه با بانک صادرات این کارتها رایگان صادر می شود و بازنشستگان معزز جهت دریافت کارت شناسایی بانکی عکسدار هزینه ای پرداخت نمی کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 12
  • امروز: 20
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,599
  • ماه: 7,853
  • سال: 25,707