مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت قرار دارند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1145

مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت قرار دارند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت  در این دیدار ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: این مناسبتهای عظیم فرصتی است تا از این الگوهای خدمت و اخلاص بهره بگیریم.

سرهنگ محمد رضایی ضمن تبریک به دکتر خیرخواه برای قبول خدمتگذاری به مردم به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: خدمت در این جایگاه مسئولیت سنگینی است،چرا که بحث سلامت و جان انسان ها در میان است و هیچ چیز مهمتر از حفظ جان همنوع نیست که تلاش شما در منصبهای قبل به ویژه حوزه بهداشت جنوب کرمان نتایج مهمی در این مسیر داشته است. 

او ضمن تاکید بر حفظ همدلی و انسجام در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در راستای خدمت به خلق تصریح کرد:اتحاد همواره باعث پیشرفت یک مجموعه است و نتیجه همکاریها تحول است، امید است با حضور شما شاهد تعامل و هم افزایی بیشتر در این مجموعه باشیم تا در ادامه انقلاب در حوزه سلامت جنوب کرمان اتفاقات بهتری را شاهد باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه اگر وفاق و همدلی در مجموعه دانشگاه نبود، شاهد این دستاوردهای مهم حوزه سلامت در جنوب کرمان نبودیم، گفت: نیروی انتظامی به عنوان خادمان امنیت با تمام استعداد، توان و امکانات در همه ساعات شبانه روز در کنار حافظان سلامت است.

دکتر علی اصغر خیرخواه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره علیه السلام و تبریک و تسلیت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان اسطوره استقامت و حافظ امنیت ایران اسلامی اظهار داشت:اهمیت مقوله امنیت و سلامت بر کسی پوشیده نیست، شما ضامن امنیت هستید و ما هم به عنوان حافظان سلامت در کنار شما وظیفه ای خطیر در خدمت به جامعه داریم که توفیق الهی است، خداوند به قداست این ایام به ما عاقبت به خیری عطا کند.

او با اشاره به همدلی و همراهی مجموعه دانشگاه به دور از مسائل قومی و منطقه ای در مسیر خدمت به مردم جنوب کرمان به ویژه در روزهای سخت کرونا بیان داشت: نیروی انتظامی همواره با  حوزه سلامت تعامل نزدیکی داشته است و یاور حوزه سلامت بوده که این همراهی جای تقدیر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:هدف خدمت به خلق است و آنچه  مهم است، وفاق و دوستی را در جهت اهداف حوزه بهداشت و درمان تقویت کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 9
  • امروز: 229
  • دیروز: 349
  • هفته: 2,213
  • ماه: 5,934
  • سال: 22,077