فرمانده سپاه استان کرمان: خط‌کشی سیاسی را باید در خدمت به مردم کنار گذاشت

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1215

فرمانده سپاه استان کرمان: خط‌کشی سیاسی را باید  در خدمت به مردم کنار گذاشت

فرمانده سپاه استان کرمان گفت: در خدمت به مردم، نباید خط‌‌کشی سیاسی داشته باشیم و نمی‌شود بگوییم ما پیرو مکتب شهید سلیمانی هستیم اما نمی‌توانیم برای حل مشکلات مردم دور یک میز جمع شویم. سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین یادواره شهید حاج حسین بادپا با بیان اینکه شهدا محور وحدت و شناسنامه حقیقی انقلاب اسلامی ایران هستند اظهار داشت: شهدا جان و آبروی خود را برای دفاع از کشور گذاشتند.

او با بیان اینکه ناموس پرستی شیعه برگرفته از گودال قتلگاه اباعبدالله الحسین (ع) و از عاشورا است افزود: همچنان‌که حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در لحظات آخر شهادت فریاد زد تا من زنده هستم به سمت حریم و خیمه ها نروید و اگر دین ندارید لااقل آزادمرد باشید شهدا نیز تا آخرین قطره خون از ناموس این کشور دفاع کردند. او با بیان اینکه شهید بادپا ویژگی‌های بزرگی از جمله صبر، بصیرت، ولایتمداری و اخلاص در عمل داشت افزود: دشمن شناسی و امام شناسی بسیار اهمیت دارد که شهدای مدافع حرم به خوبی از این ویژگی‌های عاقبت بخیری برخوردار بودند و آن را عملیاتی کردند.

او با اشاره به اینکه شهدا برای اجرای فرمان ولی‌فقیه، زمان و مکان نشناختند و مطابق میل ولی و حجت خدا کار می‌کردند گفت: حسین بادپا در ولایت ذوب شد و در مسیر ولایت فداکاری کرد. فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه حاج قاسم و یارانش اخلاص در عمل داشتند ادامه داد: خانواده شهدا در مسیر فرزندان شهیدشان ثابت قدم هستند و به آنها در پیگیری جهاد در راه خدا تبریک می‌گوییم. سردار معروفی با بیان اینکه اندیشه شهید سلیمانی باید در کشور جاری و ساری شده و مکتب شهید سلیمانی نباید در خاطره‌گویی‌ها خلاصه شود بلکه باید عملگرایی شهید‌سلیمانی را در جامعه جاری کرد افزود:مکتب شهید سلیمانی را باید مردمی کرده و عاشورایی دیگر ایجاد کرد.

او با اشاره به اینکه پیام مکتب شهید سلیمانی هیهات من الذله است بیان کرد: نمی‌شود بگوییم ما پیرو مکتب شهید سلیمانی هستیم اما نمی‌توانیم برای حل مشکلات مردم دور یک میز جمع شویم و مشکلات مردم را حل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 99
  • امروز: 99
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,500
  • ماه: 7,910
  • سال: 25,943