بازگشت امید به روستاها با اجرای طرح‌های آبرسانی

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1219

 بازگشت امید به روستاها با اجرای طرح‌های آبرسانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در دیدار با فرماندهان بسیج اقشار و بسیج کارمندان استان کرمان گفت: در کرمان 750 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد که با آغاز طرح های آبرسانی ، امید به روستاها بازگشته است و چنانچه طرح های آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به درستی پیش رود، بر اساس سخن وزیر نیرو تا پایان دولت سیزدهم روستای بالای 20 خانوار فاقد آب نخواهیم داشت.

علیرضا عبدیان خاطرنشان کرد:در بخش روستایی شرکت آبفا همواره همکاری و ارتباط تنگاتنگی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و مجموعه سپاه ثارا.. داشته و در بحث های فنی و تخصصی نیز این ارتباط  همچنان وجود خواهد داشت.

او با اشاره به مشکلات آب در حوزه شهری تصریح کرد: برای حل مشکلات آب به یاری همه نیاز داریم و امیدوارم همه در حل مشکلات آب به ما یاری رسانند به ویژه با آغاز فصل گرم چه در بحث مدیریت مصرف و چه در بحث انشعابات غیر مجاز همه باید همکاری کنند تا بتوانیم تابستان امسال را پشت سرگذاریم.  مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان به مشکل کم آبی در استان  اشاره کرد و افزود:تنها راه حل مشکل آب استان کرمان انتقال آب است و در خصوص انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان جلسات متعددی تشکیل شده و امیدواریم این مسئله هرچه زودتر تحقق یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :