سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان: ۱۰ هزارکارآفرین شناسنامه‌ دار در استان‌ وجود دارد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1240

سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان: ۱۰ هزارکارآفرین شناسنامه‌ دار در استان‌ وجود دارد

سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این مراسم گفت: حدود ۱۰ هزار کارآفرین شناسنامه‌دار در استان کرمان وجود دارد که باید به آن‌ها توجه ویژه شود.  مجتبی مصباح گفت: کارآفرین با اشتغال‌زایی تفاوت دارد. 

وی به تعریف کارآفرینی پرداخت و گفت: کارآفرینی گره‌گشای اقتصاد امروز ما است. 

مصباح از فرایند انتخاب برگزیدگان چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان سخن به میان آورد و اظهار کرد: ۲۲۴ نفر در سامانه ثبت‌نام کردند و پس از داوری‌های مجازی ۵۳ نفر برگزیده و از این تعداد ۲۳ مورد آن به بازدید میدان رسیدند و ۳ نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند. 

لزوم تغییر مسیر اقتصاد کشور در تامین مالی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در چهاردهمین آیین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان کرمان تاکید کرد: ساختار تامین مالی در اقتصاد کشور از بانک محور به سمت سرمایه‌محور سوق یابد. 

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد کردیم از سال آینده مالیات بر عملکرد بنگاه‌های اقتصادی کاهش یابد. 

وی تاکید کرد: حدود ۶۰ درصد از واحدهای راکد و نیمه فعال استان کرمان مشکل منابع مالی دارند در حالی که طرح‌های آنها سودآور است لذا از بازار سرمایه برای رفع مشکل مالی‌شان استفاده کنید.  نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: نیازهای آموزشی استان را احصا کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 163
  • امروز: 164
  • دیروز: 137
  • هفته: 1,544
  • ماه: 7,943
  • سال: 26,145