اعظمی نماینده جیرفت و عنبرآباد: استان شدن جنوب کرمان راه درازی دارد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1268

اعظمی نماینده جیرفت و عنبرآباد: استان شدن جنوب کرمان راه درازی دارد

نماینده سیرجان و بردسیر در سفر وزیر صمت به حوزه انتخابیه‌اش از مصوبه دولت برای تشکیل استانی با محوریت هفت شهرستان جنوبی خبر داد.

ذبیح اله اعظمی نماینده جیرفت و عنبرآباد که از ابتدای شروع به کارش در مجلس پیگیر مستقل شدن جنوب کرمان با ارائه طرحی به همین نام و با بیش از ۴۰ امضای نمایندگان بوده، در این‌باره می‌گوید: آقای حسن‌پور حتما نیت خیر داشته از اعلام خبر مصوبه دولت برای تشکیل استان «سبزواران» اما بر‌اساس مصالح کشور و استان قرار نبود این موضوع تا نهایی‌شدن مطرح شود.

اعظمی گفت: استان‌شدن هنوز راه درازی دارد و بایستی در ادامه مصوبه مجلس هم گرفته شود و امیدوارم نمایندگان محترم در حوزه‌های انتخابیه مختلف استان با تمرکز بر روی مزیت‌های حوزه انتخابیه خود از ایجاد تنش در استان جلوگیری کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد افزود: قراردادن مردم شهرستان‌های همجوار روبروی هم، همان بذر نفاقی است که شبانه‌روز توسط بدخواهان خارج‌نشین کاشته می‌شود.

او اضافه‌کرد: نمایندگانی که خود را مقرب‌تر به دولت می‌دانند در عمل هم بایستی فضا را برای اجرای سیاست‌های دولت فراهم کنند و همراهی با دولت فقط تکرار عبارت‌هایی همچون «دولت عدالت‌محور»، «انقلابی» و « خدمت‌گذار» نیست.

اعظمی ادامه‌داد: خوشبختانه فضای خوبی در مجمع نمایندگان استان وجود دارد و در کنار سایر نمایندگان به‌دور از سیاسی‌کاری سعی کرده‌ام همواره مدافع مردم حوزه انتخابیه‌ام بوده و صدای آنها در مجلس باشم. در این خصوص دولت آیت‌الله رئیسی هر وقت صلاح بداند در‌خصوص محرومیت‌زدایی و استقلال جنوب اقدام خواهد کرد و نباید عجله نمود و استان را دچار تنش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 89
  • امروز: 66
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,467
  • ماه: 7,877
  • سال: 25,910