پویش کرمان دانا به ایستگاه نرماشیر رسید

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1101

پویش کرمان دانا به ایستگاه نرماشیر رسید

 پویش کرمان دانا که با هدف احداث مدارس خیرساز راه‌اندازی شده، قرار است ۱۲۰ مدرسه را در قالب ۷۲۰ کلاس درس در کرمان احداث کند و اکنون این پویش با ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در نرماشیر واقع در شرق این استان، نهمین اقدام مدرسه سازی خود را ثبت کرده است.

پویش کرمان دانا که طی سال گذشته در سایه همکاری و عقد تفاهم نامه اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی و ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس کرمان هویت پیدا کرد، متعهد راه اندازی ۱۲۰ مدرسه در قالب ۷۲۰ کلاس درس در کرمان شد.

اتاق بازرگانی و آموزش و پرورش استان کرمان از سال گذشته تاکنون در قالب این پویش خیرخواهانه عملیات اجرایی حدود ۵۵۰ کلاس درس را در این استان آغاز کرده و حدود هشت مدرسه را به بهره برداری رسانده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در آیین افتتاح مدرسه خیرساز گل گهر شماره یک ( پویش کرمان دانا) در نرماشیر از تکمیل ۳۱۰ پروژه نیمه تمام آموزشی باقیمانده از ۱۰ سال قبل در این استان به همت خیران طی سه سال اخیر خبر داد.

احمد اسکندری نسب با اشاره به آغاز عملیات ساخت بیش از ۲ هزار و ۵۷۰ کلاس درس طی سه سال اخیر در کرمان افزود: طی یک سال اخیر عملیات ساخت هر روز ۲ کلاس درس و هر هفته ۲ مدرسه آغاز شده است.

او با بیان اینکه جذب مشارکت‌های مردمی در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری یکی از مهمترین راهبردهای آموزش و پرورش کرمان در چند سال اخیر بوده، از رشد ۷۰۰ درصدی جذب مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش این استان نسبت به سه سال اخیر خبر داد.

اسکندری نسب با اشاره به انعقاد تفاهمنامه ساخت ۱۲۰ مدرسه در قالب ۷۲۰ کلاس درس توسط اتاق بازرگانی در استان اظهار داشت: به نمایندگی از فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنها از حرکت موثر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان در قالب پویش کرمان دانا قدردانی می کنم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :