سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام کرد به زودی دستگاه آنژیوگرافی در بیمارستان مستقر می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1298

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام کرد به زودی دستگاه آنژیوگرافی در بیمارستان مستقر می‌شود

علی‌اصغر خیرخواه در جلسه شورای مدیران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان کرمان اظهار کرد: سفر مصوبات خوبی داشت که استثنایی بود و رئیس‌جمهور با همه سختی‌ها در بین مردم منطقه حضور یافت. باید این روحیه جهادی الگوی ما باشد و برای تحقق اهداف عالی نظام به ویژه این دولت مردمی تلاش کنیم. او با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در جنوب کرمان افزود: روند صعودی بیماری تا حدودی کاسته شده اما نمی‌توان گفت نزولی است و همچنان رعایت نکات بهداشتی مهمترین اقدام در کنترل بیماری است تا در دو یا سه هفته آینده شاهد کاهش آمار بیماری باشیم. خیرخواه با اشاره به آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال مدارس و دانشگاه‌ها حضوری برگزار می‌شود، برای افزایش سطح ایمنی جامعه باید واکسیناسیون گروه سنی دانش‌آموزان تکمیل شود. در حال حاضر  دانشگاه در واکسیناسیون گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال جزء برترین‌های کشور است که باید این روند با تلاش بیشتر ادامه یابد و تمهیدات لازم برای اقناع سازی خانواده‌ها در راستای حفظ سلامت عموم در دستور کار قرار دارد.

او با بیان اینکه نتایج واکسیناسیون در آمار کرونا مشهود است که این دستاورد بزرگی در حوزه سلامت است، خاطرنشان کرد:  در فوتی‌های ناشی از کرونا متاسفانه بیماران پوشش کامل واکسیناسیون را نداشته‌اند و بیماری‌های زمینه‌ای هم تشدید‌کننده بوده، تلاش کادر درمان  بر این است در این فرصت فروکش موج کرونا واکسیناسیون در منطقه افزایش یابد.

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت با بیان اینکه تعدادی از پروژه‌های دانشگاه در هفته دولت آماده بهره برداری هستند، گفت: از اقدامات مهم در حال انجام حوزه سلامت منطقه راه‌اندازی مرکز ناباروری تا پایان شهریورماه و استقرار آنژیو‌گرافی است که بارگیری شده و به زودی در بیمارستان به عنوان خدمتی ماندگار راه‌اندازی می‌شود. خیرخواه با اشاره به اخذ مجوز افزایش تخت‌های بیمارستانی جنوب‌کرمان عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته مرکز تحقیقات کهنوج در زمینه جانوران زهرآگین جنوب‌شرق راه‌اندازی می‌شود که دستاورد بزرگی برای تحقیقات منطقه است و با توجه به نامگذاری سال دستاورد مهمی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 78
  • امروز: 27
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,428
  • ماه: 7,838
  • سال: 25,871