امام جمعه جیرفت: مردم باید از ثمره وحدت شورا و شهرداری بهره‌مند شوند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1204

امام جمعه جیرفت: مردم باید از ثمره وحدت شورا  و شهرداری بهره‌مند شوند

امام جمعه جیرفت ضمن توصیه به شهردار و شورای شهر جیرفت گفت: مردم به آرامش نیاز دارند و باید از ثمره وحدت شورا و شهرداری بهره‌مند شوند. حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان جیرفت در خطبه های نماز جمعه این هفته با ابراز خرسندی از هوشیاری علمای شیعه و سنی در خنثی کردن توطئه دشمنان گفت: شهادت در حرم رضوی با زبان روزه ثمره سال ها جهاد در راه خداوند است  و دشمنان با چنین اقدامات مذبوهانه‌ای به اهداف خود دست نخواهند یافت و شهادت دو طلبه شیعه و دو طلبه اهل سنت برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و ملت‌های اسلامی است.

او وحدت کشورهای اسلامی به‌ویژه رابطه ایران و کشورهای همسایه را خاری در چشم دشمنان عنوان کرد و افزود: دشمنان برای بر هم زدن تعامل کشورهای همسایه در تلاش هستند اما این اقدامات با هوشیاری علمای شیعه و سنی، مسئولان و مردم که واقف اند این جنایت از آمریکا و اسرائیل سرچشمه می گیرد راه به جایی نخواهد برد و چنین اقداماتی نشانه ضعف و سستی و عدم کارایی سلطه آمریکا است و آن را محکوم می‌کنیم. امام جمعه جیرفت همچنین تسریع در دستگیری و مجازات عاملان این اقدام را از مسئولان خواستار شد. 

مردم باید از ثمره وحدت شورا و شهرداری جیرفت بهره‌مند شوند

امام جمعه جیرفت حل مشکلات شهرک های حاشیه شهر را خواستار شد و گفت: انتظار است مسئولان شهرستان جیرفت مشکلات شهرک‌ها و  شهر نظیر آب و برق را برطرف کنند.

او با توصیه به شهرداری و شورای شهر جیرفت گفت:استیضاح و سوال از شهردار جزو وظایف و حقوق شورای اسلامی شهر است و همه باید به این حق قانونی احترام بگذارند و از سوی دیگر باید توجه داشت شهردار مدت کوتاهی است که شهر را در دست گرفته و با روحیه جهادی و سرعت در حال کار است که انتظار است از سوی شورای شهر فرصت بیشتری برای خدمتگزاری داده شود و در صورت ناکارآمدی شهردار اقدامات لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام تارم در ادامه افزود: شورای شهر می تواند از شهردار برای حضور در جلسات  دعوت کند تا از نزدیک شاهد تصمیمات و انتظارات باشد و شهردار نیز می تواند شورای شهر را به صورت هفتگی در جریان اقدامات شهرداری قرار دهد.

او حفظ تعامل و همدلی را مورد تاکید قرار داد و افزود:مردم به آرامش نیاز دارند و باید با همدلی، تعامل و ارتباط بیشتر شورای شهر و شهرداری از ثمرات وحدت و همدلی مسئولان بهره مند شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 5
  • امروز: 84
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,994
  • ماه: 7,632
  • سال: 25,196