مشاور استاندار در جنوب کرمان خبر داد: تامین زیرساخت‌های حوزه سلامت فاریاب با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1309

مشاور استاندار در جنوب کرمان خبر داد: تامین زیرساخت‌های حوزه سلامت فاریاب با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت

مشاور استاندار در جنوب کرمان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در تامین زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان فاریاب خبر داد.

حمداله فاریابی در گفت‌و‌گو با ایسنا با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در راستای تامین زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی فاریاب گفت: با توجه به اینکه در شهرستان فاریاب یک مرکز درمان‌بستر وجود دارد و بر اساس مولفه‌های تعریف‌شده وزارت بهداشت شهرهای زیر 30 هزار نفر جمعیت در احداث بیمارستان با مشکل روبرو می باشند لذا استفاده از همین ظرفیت پاسخگوی نیازهای درمانی مردم خواهد بود.

او با اشاره به جلسه مشترک با رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مبنی بر به حداقل رساندن مشکلات درمانی در  فاریاب افزود: در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون استاندار نبود زیرساخت‌های درمانی از مهمترین اولویت‌های  پیش رو مطرح شد که  با همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت این مهم به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

فاریابی از حضور پزشک متخصص 2 روز در هفته در فاریاب خبرداد و اظهار کرد :بر اساس قول مساعدت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت  پزشک متخصص از آبان‌ماه سال‌جاری  دو روز هفته  در فاریاب  حضور پیدا خواهد کرد که نقطه عطفی در ارتقای سطح سلامت مردم است.

مشاور استاندار در جنوب از اهتمام ویژه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نسبت به پاسخگویی به مطالبات بهداشتی و درمانی مردم شهرستان فاریاب خبر داد و افزود: اگرچه تامین بهداشت و درمان مردم  وظیفه دولت است اما با مشکلاتی روبرو هستیم اما با اقدامات جهادی باید در این مسیر گام های بلندی برداشته شود.

او ساماندهی وضعیت شهرستان فاریاب، رودبار جنوب، زهکلوت و برخی از نقاط کم برخوردار استان را از دغدغه های استاندار عنوان کرد که باید در اولویت کار همه مسئولان قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 11
  • امروز: 132
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,557
  • ماه: 7,341
  • سال: 24,733