عیادت وزیر بهداشت از مصدومان حادثه بالگرد وزیر ورزش. عین اللهی: ۳۰ درصد ریه وزیر ورزش دچار صدمه

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1430

عیادت وزیر بهداشت از مصدومان حادثه بالگرد وزیر ورزش. عین اللهی: ۳۰ درصد ریه وزیر ورزش دچار صدمه

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خطر از وزیر ورزش رفع شده و دوران نقاهت درمان ایشان نیز با توجه به صدمات وارده (در سانحه بالگرد) تا چند وقت دیگر ادامه خواهد داشت و پس از آن سلامتی به صورت کامل برمی‌گردد.

بهرام عین اللهی روز جمعه در حاشیه عیادت از مصدومان سانحه سقوط بالگرد در بافت با اشاره به اقدامات انجام شده برای وزیر ورزش و سایر مصدومان در جمع خبرنگاران افزود: ضربه به سر وزیر ورزش سنگین نبوده و خونریزی بسیار خفیف است که احتیاج به جراحی ندارد؛ یکی از مهره‌های گردن ایشان نیز دچار شکستگی خفیفی شده است.

وی اظهار داشت: بیشترین صدمه در قفسه سینه وزیر ورزش وارد شده و حدود ۳۰ درصد از ریه دچار صدمه شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حالات جسمی وزیر ورزش و جوانان نیز ناشی از ضربه به سر و ضایعه قفسه سینه ایشان است اما خوشبختانه با رسیدگی فوق تخصصی خیلی خوب علایم حیاتی او کاملا ثابت شده است که جای قدردانی از مسئولان درمانی دارد.

وی بیان کرد: سطح هوشیاری وزیر ورزش و جوانان اکنون در وضعیت بهتری قرار گرفته که پس از کم کردن دارو به بالای ۹ می رسد که رقمی خوب است.

عین اللهی تصریح کرد: حادثه سقوط بالگرد در شهرستان بافت بسیار تلخ و سنگین بود و این حادثه ۱۹ مصدوم و یک نفر فوتی داشت.

وی افزود: تیم های امدادی اورژانس و حوزه سلامت شهر بافت به‌خوبی امور اولیه مجروحان را انجام دادند و انتقال مصدومان به کرمان نیز به‌خوبی انجام گرفت که سبب شد فوتی دیگری نداشته باشیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: ۹ بیمار از ۱۹ نفر بیمار مصدوم در بخش مراقبت های ویژه(ICU) و ۱۰ نفر در بخش عمومی بستری شدند که تاکنون تعداد زیادی از آنان مرخص شده اند. وی ادامه داد: اکنون چهار بیمار در آی سی یو بستری هستند که این افراد از جمله وزیر و مدیران کل ورزش و جوانان استان کرمان و آذربایجان شرقی است که حالشان بدتر است. روز پنج‌شنبه بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در بافت سقوط کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 18
  • امروز: 16
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,685
  • ماه: 7,599
  • سال: 25,277